Νεα Μοντελα

Τα σχέδια της CFMOTO για ένα supernaked

Με τον V2 κινητήρα της ΚΤΜ


24.01.2023

Η Κινέζικη εταιρεία θέλει να αξιοποιήσει στο έπακρο τη συνεργασία της με την KTM και έτσι μετά τον δικύλινδρο σε σειρά LC8c «δανείζεται και τον πανίσχυρο V2 των 1.301 κ.εκ.

Μετά την μεσαία κατηγορία, η CFMOTO βάζει πλώρη και για την μεγάλη. Η Βρετανική ιστοσελίδα Bikesocial έφερε στο φως της δημοσιότητας σχέδια που αφορούν ένα μεγάλο γυμνό. Ένα streetfighter με γονίδια από 1290 Super Duke.
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Η «ιστορία» με το streetfighter της CFMOTO ξεκινάει το Δεκέμβριο του 2017. Από την Κινέζικη εταιρεία έως τότε είχαμε δει μόνο το 650ΜΤ, ενώ η συνεργασία με την KTM ήταν ακόμη «στα σκαριά». Αν και δεν υπήρχε επίσημη πληροφορία ο κινητήρας του V.02-NK, .όπως ονομαζόταν η μοτοσυκλέτα με το τολμηρό design και το ψυγείο τοποθετημένο κάτω από την σέλα, έφερε τον V2 της KTM.

V.02 NK

Από τότε στην CFMOTO στόχευαν στην Ευρωπαϊκή αγορά. Για αυτό το λόγο όλα τα εξαρτήματα που είχε χρησιμοποιήσει προέρχονταν από κορυφαίους κατασκευαστές. Αναρτήσεις της Ohlins, φρένα της Brembo, ενώ την σχεδίαση της εντυπωσιακής «γυμνής» μοτοσυκλέτας είχε αναλάβει το KISKA studio. Θα θυμόμαστε τo V.02-NK επίσης, για τις τεράστιες carbon εισαγωγές αέρα, για το πλαίσιο που αποτελούνται από χυτό αλουμίνιο και χαλύβδινοι χωροδικτύωμα, για τους carbon δίσκους των φρένων.

CFMOTO V2 Streetfighter 4

Πέντε χρόνια μετά το εντυπωσιακό concept bike, η CFMOTO δείχνει πως δεν έχει ξεχάσει την κατηγορία των super naked. Τα σχέδια δείχνουν μια μοτοσυκλέτα με την σχεδίαση του 800 NK που μέσα στο 2023 θα φτάσει στην αγορά.

Είναι πολύ πιθανό να μιλάμε για την έκδοση παραγωγής, αφού δεν διακρίνουμε κάποια εξεζητημένη λύση. Αντιθέτως βλέπουμε πως το V.02-NK δεν ήταν απλά ένα φιλόδοξο project, μιας και το πλαίσιό του έχει βρει εφαρμογή στο νέο μοντέλο της CFMOTO. Συνδυάζεται με μονόμπρατσο ψαλίδι με την βάση πινακίδας-σπόϊλερ τοποθετημένη επάνω του. Το μπροστινό φτερό διαθέτει αεροτομές, όπως το 800 ΝΚ και ο προβολέας τη νέα σχεδίαση. Τα πλαστικά του μπροστινού μέρους φέρνουν φρέσκο αέρα στο φιλτροκούτι και διώχνουν τη θερμότητα από τα πόδια του αναβάτη.

Ένα «tablet» είναι «βιδωμένο» στο πάνω από το τιμόνι. Η σέλα του συνεπιβάτη δείχνει μικρή και έχει μεγάλη υψομετρική διαφορά από αυτή του αναβάτη.

Όπως γράψαμε πιο πάνω, επειδή τα σχέδια είναι πολύ λεπτομερή δεν αποκλείεται το super naked της CFMOTO να αποτελέσει σύντομα μοντέλο παραγωγής.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.