Νεα Μοντελα

ΚΤΜ: «Αντίο» 490, «καλωσήρθες» 690

Τα πρώτα μοντέλα θα παρουσιαστούν το 2024


23.01.2023

Οι Αυστριακοί εξελίσσουν δικύλινδρο κινητήρα, που θα χρησιμοποιηθεί σε μια νέα γενιά μοντέλων, αλλά δεν θα είναι 490 κ.εκ.


Μπορεί να είχε ανακοινωθεί σε συνέδριο αντιπροσώπων διά στόματος Stefan Pierer, όμως τελικά οι νέες μοτοσυκλέτες της KTM θα φέρουν δικύλινδρο κινητήρα 690 κ.εκ.

Αυτό επιβεβαίωσε ο ίδιος ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας στο Autocar India. Γιατί όμως το project 490 έμεινε στο ράφι;

Ο λόγος είναι πως το κόστος εξέλιξης σε σχέση με την μικρή χωρητικότητα είναι δυσανάλογο και η KTM πιστεύει και πως δεν αξίζει να επενδύσει. Οπότε έχει έτοιμη την εναλλακτική.

O Pierer δήλωσε στον Autocar India, πως θα μειώσουν τον κυβισμό του κινητήρα των 799 κ.εκ. που χρησιμοποιείται στα 790 Duke και 790 Adventure και θα παρουσιάσουν μια σειρά νέων μοντέλων 690, χωρίς ακόμη να ξέρουν την χωρητικότητα του κινητήρα. Θα πρέπει να περιμένουμε μια ιπποδύναμη της τάξης 70-80 ίππων και τα μοντέλα θα είναι έτοιμα να ανταγωνιστούν μοτοσυκλέτες όπως αυτές που φέρουν τον δικύλινδρο CP2 της Yamaha (MT-07-Tenere 700-R7) και τον τρικύλιδρο της Triumph που χρησιμοποιείται στα Trident 660 και Tiger 660 Sport.

Μπορεί να μην παρουσιάσει τις πιο ισχυρές μοτοσυκλέτες στην κατηγορία αλλά η KTM θα επικεντρωθεί σε κορυφαία αναλογία κιλών ανά ίππο, με το συνολικό βάρος να βρίσκεται κάτω από τα 190 κιλά.

Η KTM σχεδιάζει να παρουσιάσει την πλατφόρμα 690 μέσα στο 2024. Οι μοτοσυκλέτες θα κατασκευάζονται στην Κίνα από την CFMOTO.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με εμφάνιση εμπνευσμένη από την σειρά «Μ» οι δύο εκδόσεις παρουσιάστηκαν στην έκθεση Salon du 2 Roues της Λυών
Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.