Νεα Μοντελα

Honda CB1000R 2023: Σε νέους χρωματισμούς και σε δύο εκδόσεις

Η Black Edition εξοπλίζεται με quick shifter


27.09.2022

Μετά τις αρκετές αλλαγές που δέχθηκε στα τέλη του 2020, το πρώτο μοντέλο της σειράς Neo Sports Cafe, συνεχίζει την εμπορική του πορεία το 2023 με αλλαγές μόνο σε χρωματισμούς

Η Black Edition, που θα είναι πλέον διαθέσιμη και σε μπλε ματ (Mat Jeans Blue Metallic) και θα είναι εξοπλισμένη με fly screen μπροστά από τα όργανα, κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη, quick shifter και διακοσμητικό σιρίτι στο ρεζερβουάρ.

Η βασική έκδοση θα είναι διαθέσιμη σε μπορντό χρώμα (Bordeaux Red Metallic).

413459 23YM HONDA CB1000R

Ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας αποδίδει 143,4 ίππους στις 10.500 σ.α.λ. και 10,6 kgm ροπής τις 8.250 σ.α.λ.

Το μεταξόνιο είναι 1.455 χλστ. και το βάρος 212 κιλά. Η σέλα βρίσκεται στα 830 χλστ. Στις αναρτήσεις συναντάμε ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Showa τεχνολογίας Separate Function Fork Big Piston Fork και αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας με προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς.

413471 23YM HONDA CB1000R

Τα φρένα αποτελούνται από δύο δίσκους 310 χλστ. μπροστά, με τετραέμβολες δαγκάνες ακτινικής στήριξης και έναν δίσκο 256 χλστ. πίσω, με διέμβολη δαγκάνα, που υποβοηθούνται από δικάναλο ABS.

Το Throttle By Wire (TBW) επιτρέπει στον αναβάτη τον μέγιστο έλεγχο του κινητήρα μέσω 3 προεπιλεγμένων τρόπων οδήγησης και 1 λειτουργίας USER, που διαχειρίζεται με κουμπιά από το αριστερό μέρος του τιμονιού και της οθόνης TFT.

Υπάρχουν 3 επίπεδα ισχύος κινητήρα (P), φρένου κινητήρα (EB) και Honda Selectable Torque Control (HSTC). Το HSTC μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί. Οι τρόποι οδήγησης προσφέρουν διαφορετικούς συνδυασμούς κάθε παραμέτρου.

Η λειτουργία RAIN χρησιμοποιεί τη χαμηλότερη ρύθμιση ισχύος, μεσαία λειτουργία φρένου κινητήρα ενώ το HSTC παρεμβαίνει στο μέγιστο βαθμό. Τα χαμηλότερα επίπεδα παροχής ισχύος και ροπής εστιάζονται στις 3 πρώτες ταχύτητες.

413502 23YM HONDA CB1000R

Η λειτουργία STANDARD παρέχει τη μεσαία ρύθμιση ισχύος, HSTC και φρένου κινητήρα. Ομαλοποιεί την παροχή ισχύος στην πρώτη και δεύτερη σχέση, και χρησιμοποιεί παροχή ισχύος ένα επίπεδο κάτω από την λειτουργία SPORT, με μειωμένη ροπή.

Το SPORT χρησιμοποιεί την υψηλότερη απόδοση ισχύος και τα χαμηλότερα επίπεδα φρένου κινητήρα και HSTC για, μέγιστη ροπή και ισχύ.

Η λειτουργία USER επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέξει μεταξύ των 3 ρυθμίσεων για κάθε παράμετρο και να αποθηκεύσει την επιλογή του για μελλοντική χρήση.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70
Ένα από τα πρώτα μοντέλα της της MBP στην χώρα μας είναι το M502N που παρουσιάστηκε στο ελληνικό κοινό στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας
Μια νέα roadster παρουσίασε η QJMOTOR στο ελληνικό κοινό, με το SRK 900 να σηματοδοτεί την νέα εποχή στις μοτοσυκλέτες της μάρκας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.