21.09.2022
Η βρετανική ιστοσελίδα bikesocial φέρνει στο φως της δημοσιότητας σχέδια ενός adventure με τον Bialbero Corsa Corta δικύλινδρο V κινητήρα της ιταλικής εταιρείας
Το μοτέρ που χρησιμοποιήθηκε σε μια σειρά από μοντέλα την δεκαετία του 2000, «εξαφανίστηκε» από την προϊοντική γκάμα της Moto Morini λόγω της αυστηροποίησης των προδιαγραφών ρύπων. Η ισχύς του θρυλικού Bialbero Corsa Corta, στην έκδοση που πληρούσε τις προδιαγραφές Euro4, ήταν 140 ίπποι με ροπή που έφτανε τα 11,5 kgm.
H Moto Morini παράγει ασταμάτητα μοτοσυκλέτες από το 1937. Το εργοστάσιό της βρίσκεται στην επαρχία της Πάβια στην πόλη Trivolzio, λίγα χιλιόμετρα μακριά από το Μιλάνο. Από εκεί έχουν παραχθεί πολλές και σημαντικές μοτοσυκλέτες, συνώνυμες των επιδόσεων και της υψηλής ποιότητας. Οι τελευταίες ήταν τα V2 Corsaro, Granpasso, Scrambler και 9 ½, που δεν γνώρισαν εμπορική επιτυχία, ωστόσο πάντα είχαν κάτι να «ψιθυρίσουν» στους απανταχού λάτρεις των «εξωτικών» μοτοσυκλετών. Για μια δεκαετία οι «οικονομικές περιπέτειες» ήταν πολλές, όμως οι πεισματάρηδες γείτονες δεν άφησαν τη Moto Morini να «σβήσει», όπως δυστυχώς έγινε με πολλές ιστορικές φίρμες. Όλα αυτά μέχρι το 2018 που η εταιρεία εξαγοράστηκε από τον κινεζικό όμιλο Zhongneng. Αμέσως υιοθετήθηκε νέο πλάνο για την αναγέννησή της το οποίο θα βασιζόταν σε μοντέλα μεσαίου κυβισμού που θα σχεδιάζονταν σε «λευκό χαρτί» και θα στόχευαν τις πιο εμπορικές κατηγορίες, όπως το X-Cape.
Η μοτοσυκλέτα που αποκαλύπτεται μέσω των σκίτσων είναι μια adventure tourer, που φέρει τον δικύλινδρο κινητήρα, ενώ σχεδιαστικά θυμίζει αρκετά το X-Cape 650.
Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας αποτελείται από χυτά μέρη από αλουμίνιο και χαλύβδινου δοκούς. Το ψαλίδι είναι δύο «μπράτσων» και αυτό από αλουμίνιο.
Το ρεζερβουάρ δείχνει αρκετά μεγάλο και έτοιμο να δεχθεί πολλά λίτρα καυσίμου για να εξασφαλίζει μεγάλη αυτονομία. Η σέλα και για τους δύο επιβαίνοντες είναι μεγάλη, ενώ για τον συνεπιβάτη έχουν προβλεφθεί χειρολαβές.
Οι ζάντες φέρουν ακτίνες και η διάσταση των τροχών είναι πιθανότατα 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω.
Η ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο, θηριώδες πιρούνι και αμορτισές. Τα φρένα είναι της Brembo. Τα σχέδια δείχνουν ότι για τα όργανα θα χρησιμοποιηθεί μια μεγάλη οθόνη TFT.
Η Moto Morini επιστρέφει δυναμικά και στοχεύει στις πιο εμπορικές κατηγορίες. Μετά από μια σειρά μοντέλων με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 650 κ.εκ., ετοιμάζει την είσοδό της και στην μεγάλη κατηγορία κυβισμούς μοτοσυκλετών.
Ωστόσο παραμένει άγνωστο αν το μοντέλο που βλέπετε στα σχέδια προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά. Σίγουρα όμως αν η Moto Morini προχωρήσει το project θα πρόκειται για μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.