Νεα Μοντελα

Η Honda βάζει τέλος στην παραγωγή των CB 400 Super Four / Super Bol d’ Or

Μετά από 30 χρόνια


29.07.2022

Ήταν τα μοναδικά τετρακύλινδρα 400άρια που συνέχιζαν να πωλούνται στην Ιαπωνία, ωστόσο οι νέες προδιαγραφές – αντίστοιχες με τις Euro5 – οδηγούν στην παύση της παραγωγής τους

Αν και η τιμή τους ήταν υψηλότερη από την αυτήν των μοντέλων της κατηγορίας των 350-400 κ.εκ. (από 6.500 έως 7.600 ευρώ ανάλογα με την έκδοση), τα τελευταία χρόνια οι ετήσιες πωλήσεις τους κυμαίνονταν μεταξύ 2-3 χιλιάδων. Το νούμερο μπορεί να μην είναι μικρό αλλά δεν δικαιολογεί περαιτέρω επενδύσεις για την εξέλιξη του κινητήρα, του συστήματος εξάτμισης και των ηλεκτρονικών, ώστε το μοντέλο να είναι συμβατό με τις προδιαγραφές Reiwa 2 που θα ισχύουν στην Ιαπωνία.

2022 honda cb400 super four bol d or 8

Το 1992 έκανε το ντεμπούτο του η έκδοση Super Four, η οποία αγαπήθηκε πολύ και στην χώρα μας, αν και ποτέ δεν έγινε επίσημη εισαγωγή από την ελληνική αντιπροσωπεία. Τρία χρόνια αργότερα έκανε την εμφάνισή της και η Super Bol d’ Or. Από τότε λίγα έχουν αλλάξει στην εμφάνισή τους.

Ο κινητήρας με τους 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους αποδίδει 55 ίππους, ενώ από το 2008 έφερε την τεχνολογία Hyper VTEC.

Τρεις χρωματικές αποχρώσεις είναι διαθέσιμες για τις εκδόσεις CB400 Super Four και Bol d'Or Final Edition. Μαύρο (Darkness Black Metallic), κόκκινο με μαύρο και λευκό (Candy Chromosphere Red), και μπλέ με λευκό και κόκκινο, δηλαδή στα χρώματα της Honda Racing Corporation (HRC).

2022 honda cb400 super four bol d or 7

Η περιορισμένης παραγωγής έκδοση σε ασημί χρώμα του Super Four (Matt Beta Silver Metallic) έχει ήδη εξαντληθεί.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.
Το LTR 125 είναι το τέταρτο μέλος των scooter της QJ
Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.