Νεα Μοντελα

Όσα γνωρίζουμε για το νέο μεσαίο supersport που ετοιμάζει η Kawasaki

Με νέο δικύλινδρο κινητήρα


29.07.2022

Με την κατηγορία των μεσαίων supersport να αποκτά εκ νέου ενδιαφέρον μετά την παρουσίαση των δικύλινδρων Aprilia RS660 και Yamaha R7 φαίνεται πως κι άλλοι κατασκευαστές ετοιμάζονται να μπουν στο παιχνίδι

Κείμενο: Μένιος Κατής

Η Honda έχει το τερακύλινδρο CBR650R, ενώ η Kawasaki επιμένει στο δικύλινδρο Ninja 650 το οποίο δεν μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τον ανταγωνισμό που έρχεται με πιο ισχυρούς κινητήρες και καλύτερο εξοπλισμό.

Ωστόσο, σύμφωνα με δημοσίευμα του Ιαπωνικού περιοδικού Young Machine, η εταιρεία του Akashi έχει στα σκαριά ένα ολοκαίνουργιο supersport, με αισθητική εμπνευσμένη από το πανίσχυρο Ninja H2.

Μάλιστα το Young Machine παρουσιάζει και ένα render για το πως μπορεί να είναι το νέο «ξυράφι».

Και η αλήθεια είναι πως η ψηφιακή αυτή απεικόνιση είναι άκρως εντυπωσιακή αφήνοντας υποσχέσεις για ένα supersport υψηλών επιδόσεων όπως αυτά που η Kawasaki γνωρίζει πολύ καλά να φτιάχνει.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η χωρητικότητα του κινητήρα θα είναι αυξημένη και θα κυμαίνεται από 750 έως 800 κ. εκ. χωρίς ωστόσο να διευκρινίζεται η αρχιτεκτονική του. Αν δηλαδή θα είναι δικύλινδρος παράλληλος ή θα ακολουθήσει άλλη λογική (τετρακύλινδρο σε σειρά).

Το πιθανότερο είναι να πρόκειται για δικύλινδρο μοτέρ ώστε να σταθεί απέναντι από το RS660 και το R7.

Πάντως το συγκεκριμένο μοτέρ θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας όπως η οικογένεια Z και το Versys.

Όσο για το πότε θα παρουσιαστεί το νέο μοντέλο; Το Young Machine αναφέρει πως αυτό αναμένεται να συμβεί πιθανότατα το 2023.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά το adventure 703 F και το supersport 703 RR η κινέζικη εταιρεία παρουσίασε και το crossover 703 T με ισχύ 102 ίππων
Μιλάμε για ένα από τα τέσσερα πρωτότυπα που λέγεται ότι εξέλιξε η ιαπωνική εταιρεία πριν από την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 1969
Όλο και περισσότερες πληροφορίες έρχονται στην δημοσιότητα οι οποίες αναφέρουν πως μιας τετρακύλινδρη Honda 400 κ.εκ., θα είναι διαθέσισμη με το σύστημα E-Clutch
Το τμήμα Unica της ιταλικής μάρκας δίνει την ευκαιρία σε όποιον το επιθυμεί να κατασκευάσει την δική του μοναδική μοτοσυκλέτα

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.