Νεα Μοντελα

Emgo ScrAmper: Ηλεκτρικό scrambler με συμπλέκτη και ταχύτητες από την Ουκρανία

Λόγω της εισβολής της Ρωσίας στη χώρα, η παραγωγή των οχημάτων της έχει μεταφερθεί σε εργοστάσια στην Πολωνία


17.05.2022

To ScrAmper είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό scrambler που κατασκευάζει η Oυκρανική start-up Emgo Technology

Κείμενο: Μένιος Κατής

H εν λόγω εταιρεία ιδρύθηκε το 2018, η έδρα της βρίσκεται στην Οδησσό και ασχολείται αποκλειστικά με την ηλεκτροκίνηση. Μάλιστα, λόγω της εισβολής της Ρωσίας στη χώρα, η παραγωγή των οχημάτων της έχει μεταφερθεί σε εργοστάσια στην Πολωνία.

Η ονομασία του ScrAmper προκύπτει από τη μίξη των λέξεων Scrambler και Ampere. Η πρώτη έκδοση της μοτοσυκλέτας παρουσιάστηκε το 2020, ενώ την επόμενη χρονιά η εταιρεία παρουσίασε στην EICMA μια νέα έκδοση σημαντικά αναβαθμισμένη.

Emgo ScrAmper 18

Το ηλεκτρικό scrambler της Emgo διαθέτει ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο μέσα στο οποίο εδράζονται ο ηλεκτροκινητήρας και πάνω από αυτόν η μπαταρία.

Ο κινητήρας αποδίδει 16 kW (21.7 hp) και συνδυάζεται με κιβώτιο τεσσάρων ταχυτήτων που μεταφέρει την ισχύ στον πίσω τροχό μέσω αλυσίδας. Εδώ να ανοίξουμε μια παρένθεση και να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία «το κιβώτιο λειτουργεί όπως και τα αντίστοιχα των θερμικών μοτοσυκλετών». Απ' όσο μπορούμε να διακρίνουμε στις φωτογραφίες, υπάρχει τόσο μανέτα συμπλέκτη όσο και λεβιέ για αλλαγή ταχυτήτων.

Η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 9.8 kWh και σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία μπορεί να προσφέρει αυτονομία έως 200 χιλιόμετρα με την προϋπόθεση ότι η ταχύτητα δεν θα ξεπερνά τα 45 km/h.

Στην περίπτωση που ο οδηγός δεν είναι «φειδωλός» με το γκάζι τότε η αυτονομία κυμαίνεται στα 90 - 100 χιλιόμετρα. Η μέγιστη ταχύτητα που αναπτύσσει το ScrAmper είναι 125 km/h. Με τη χρήση ταχυφορτιστή η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί πλήρως μέσα σε μόλις 2 ώρες.

Emgo ScrAmper 24

Από κει και πέρα το ScrAmper εφοδιάζεται με πιρούνι upside-down μπροστά και monoshock κεντρικά τοποθετημένο πίσω, ακτινωτούς τροχούς 17 ιντσών με χωμάτινα ελαστικά διαστάσεων 110/90 μπροστά και 130/80 πίσω, ενώ την επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα - ένα μπροστά και ένα πίσω.

Η Emgo Technology βρίσκεται ήδη σε διαδικασία εξεύρεσης πόρων μέσω του Indiegogo. Στόχος είναι να συγκεντρώσει 630.000 ευρώ ώστε να μπορέσει να ξεκινήσει την παραγωγή της νέας μοτοσυκλέτας.

Emgo ScrAmper 23

Με το εν λόγω ποσό η εταιρεία εκτιμά ότι θα μπορέσει να κατασκευάσει 100 ScrAmper. Η τιμή διάθεσης του ηλεκτρικού scrambler διαμορφώνεται στα 6.300 ευρώ, ενώ όπως ανακοίνωσε η Emgo για κάθε 15 ScrAmper που θα διαθέτει μέσω του Indiegogo, θα δωρίζει ένα στον Ουκρανικό στρατό.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το 125NK της CFMOTO, με τις μυώδεις και φουτουριστικές γραμμές του, αποτελεί την πύλη εισόδου στη γυμνή οικογένεια μοτοσυκλετών της εταιρείας, διατηρώντας τη σχεδιαστική φιλοσοφία του σχεδιαστικούς studio Modena 40
Το Malaguti ADVentura125 είναι το πρώτο crossover scooter στον κόσμο με τροχούς 16 ιντσών τόσο μπροστά όσο και πίσω
Η Benelli, για το 2025, λανσάρει τρία νέα μοντέλα σπορ μοτοσυκλετών: το γυμνό TNT 500 και δύο supersport, το Tornado 400 και το Tornado 550, που θυμίζουν ιστορικά μοντέλα της μάρκας από το Pesaro
Για όσους πάντα ήθελαν μια καθαρόαιμη αγωνιστική μοτοσυκλέτα με φώτα και φλας, αυτή είναι η ευκαιρία τους

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.