Νεα Μοντελα

KTM E-Duke: Το 2023 αναμένεται το λανσάρισμα του ηλεκτρικού «Δούκα»

Για την Ευρωπαϊκή αγορά


13.05.2022

To 2023 αναμένεται να παρουσιάσει την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του «Δούκα» η KTM, σύμφωνα με όσα αναφέρουν ξένα δημοσιεύματα

Κείμενο: Μένιος Κατής

Μάλιστα η ιστοσελίδα rushlane.com παρουσιάζει και ένα render του Ινδού σχεδιαστή Pratyush Rout το οποίο μας προϊδεάζει για το πως μπορεί να είναι η τελική έκδοση παραγωγής του E-Duke.

Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε για την ηλεκτρική εκδοχή του δημοφιλούς Duke, θα έχει πολλά κοινά στοιχεία με το Husqvarna E-Pilen.

Πλαίσιο, αναρτήσεις και κινητήρας θα είναι ίδια με του E-Pilen, με το Duke ωστόσο να διαθέτει σαφώς πιο «κοφτερή» εμφάνιση.

Θα τροφοδοτείται από ηλεκτροκινητήρα 10 kW (13.4 hp) που θα συνδυάζεται με μπαταρία 5.5 kWh, η οποία δεν θα είναι αποσπώμενη. Η αυτονομία του με μια πλήρη φόρτιση αναμένεται να ξεπερνά τα 100 χλμ, ενώ οι επιδόσεις του θα αντιστοιχούν σε αυτές του 125άρη Δούκα.

Το render του Ινδού σχεδιαστή βασίζεται στο σχέδιο που παρουσιάστηκε στους επενδυτές της Pierer Mobility κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2021 που έλαβε χώρα στις αρχές του 2022.
Αιχμηρή σχεδίαση, χαμηλό τιμόνι, ζάντες διαφορετικού χρώματος, σπορ πλαϊνά πάνελς, κοντό ουραίο τμήμα και πλαίσιο χωροδικτύωμα είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της μικρής ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας.

Σύμφωνα δε με όσα αναφέρει το ρεπορτάζ του rushlane.com το E-Duke προορίζεται κυρίως για την Ευρωπαϊκή αγορά όπου η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα διαρκώς αυξάνεται.

«Η KTM θα εστιάσει στους νέους σε ηλικία πελάτες που αναζητούν προσιτούς και φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους μετακίνησης», σημειώνει μεταξύ άλλων το άρθρο τονίζοντας πως προς το παρόν δεν είναι βέβαιο ότι το E-Duke θα κυκλοφορήσει στην αγορά της Ινδίας.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.