Νεα Μοντελα

EICMA 2021: Kymco Agility+ S 125 & 200 2022

Ολοκαίνουργιο


25.11.2021

Ένα από τα δημοφιλέστερα scooter στην γκάμα της Kymco ανανεώθηκε πλήρως και αντεπιτίθεται στην «μάχη της πόλης» με νέο design, πλούσιο εξοπλισμό και δυνατότερους κινητήρες Euro5

Το μοντέρνο και σύγχρονο design συνδυάζεται άψογα με την πρακτίκοτητα στην περίπτωση του Agility. Το επίπεδο πάτωμα και οι μεγάλοι τροχοί, 16 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω, η χαμηλή και μεγάλη σέλα και το μικρό βάρος παρέμειναν στοιχεία αναλλοίωτα στην εργονομική φαρέτρα του Agility.

Αυτό που έχει αλλάξει 100% είναι η εμφάνιση, που δίνει στο scooter πόλη της Kymco, περισσότερο κύρος. Μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζει η σχεδίαση του LED προβολέα, που διαθέτει φώτα DRL και των φλας στην ποδιά, που ενσωματώνει και δύο αεραγωγούς και η φιμέ ζελατίνα στο τιμόνι. Η ποδιά είναι μεγάλη και αποτελείται στο άνω μέρος κυρίως από βαμμένα πλαστικά και στο κάτω μέρος της από άβαφα.

Kymco Agility plus 2022 12

Το πίσω μέρος διαθέτει μεγαλύτερες επιφάνειες βαμμένων πλαστικών με ωραία συναρμογή μεταξύ τους και σπορ αεραγωγούς πάνω από τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ του συνεπιβάτη. Απόλυτα ταιριαστές οι χειρολαβές αλλά και τα πίσω LED φωτιστικά σώματα. Θα προτιμούσαμε την βάση της πινακίδας – λασπωτήρα λίγο κομψότερη, αλλά είμαστε σίγουροι πως προστατεύει από νερά και λάσπη.

Οι προσφερόμενοι χώροι δείχνουν να είναι επαρκέστατοι για δύο επιβαίνοντες. Η σέλα, που απέχει από το έδαφος μόλις 780 χλστ. είναι μεγάλη. Τι γίνεται τώρα κάτω από αυτή; Ο αποθηκευτικός χώρος μεγάλωσε και πλέον μπορεί να χωριστεί με προσθαφαιρούμενα χώρισματα. Έχει και θύρα USB για να έχετε πάντα φορτισμένα τα ηλεκτρονικά σας.

Ο χώρος για τα πόδια του αναβάτη είναι πολύ μεγάλος. Στο εσωτερικό της ποδιάς υπάρχει και «τσέπη» για το smartphone που διαθέτει θύρα φόρτισης USB. Νέος και ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων που παρέχει πολλές πληροφορίες.

Kymco Agility plus 2022 27

Οι κινητήρες και των δύο εκδόσεων είναι τετράχρονοι, μονοκύλινδροι, αερόψυκτοι, τεχνολογίας Euro5. Ο μικρότερος διαθέτει 125 κ.εκ. και αποδίδει 2 ίππους περισσότερους από αυτόν που τροφοδοτεί το Agility+ S125 του 2021. Το 125άρι λοιπόν αποδίδει 10,4 ίππους και το 200άρι (κινητήρας 163 κ.εκ.) 10,9 ίππους.

Πλαίσιο ατσάλινο, συμβατικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ που ρυθμίζονται σε προφόρτιση, είναι κοινά και στα δύο scooter. Όπως και το σύστημα πέδησης που αποτελείται από δύο δισκόφρενα (ένα σε κάθε τροχό)και το δικάναλο ABS. Το βάρος ανέρχεται σε 125 κιλά.

Kymco Agility plus 2022 8

Το νέο Agility+ S αναμένεται να φτάσει στα καταστήματα την άνοιξη του 2022.


Η Bimota έχει εισέλθει σε νέα εποχή μετά την εξαγορά του 49,9% των μετοχών της από την Kawasaki, με την οποία είχαν συνεργαστεί και στο παρελθόν.
Έχοντας ως βάση το V4SV, η ιστορική βρετανική εταιρεία ετοιμάζεται να δείξει στο κοινό ένα νέο café racer 185hp, με την επίσημη πρώτη εμφάνιση να αναμένεται στην Έκθεση του Birmingham, μεταξύ 4-12 Δεκεμβρίου
Μια εμβληματική μάρκα μοτοσυκλετών επιστρέφει στο προσκήνιο
Σε έναν κόσμο που γίνεται όλο και λιγότερο αναλογικός και η λέξη περιπέτεια τείνει να σημαίνει κάτι κακό, μια παρέα μοτοσυκλετιστών από τη Βαρκελώνη πραγματοποιεί εδώ και μια δεκαετία ένα ετήσιο ραντεβού στις ερήμους της Αφρικής

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.