Νεα Μοντελα

EICMA 2017 DCR-017: Με Ελληνικό DNA (Video)

Παρουσιάστηκε στην EICMA και μας πήρε το μυαλό


Γράφει ο Γιάννης Γεωργιδάκης  //  13.11.2017

Πέρα από κάθε πολιτική και ιδεολογική οπτική γωνία είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι η χώρα μας δε περνάει τα καλύτερα της χρόνια. «Η κρίση γεννάει ευκαιρίες» λένε κάποιοι, «πού;» αναρωτιούνται οι υπόλοιποι

Πάνω που θες να μελαγχολήσεις, να βάλεις την κλαψιάρικη playlist στο Spotify και να χαμηλώσεις τα φώτα ακούγεται το χαρακτηριστικό ουρλιαχτό στο Messenger

Gas: «Μάγκες αυτό είναι ελληνικό και παρουσιάστηκε στην EICMA. Πίσω από το δημιούργημα υπάρχουν οι άνθρωποι της DNA που κατασκευάζει τα κορυφαία φίλτρα αέρα.»

DCR 017 4

Στο link που μου στέλνει φαίνεται η μοτοσυκλέτα από πίσω. Σαγόνια έπεσαν, σάλια έτρεξαν και στο spotify μπήκε ξανά η λίστα με τις ροκιές, (μπορεί και να εμφανίστηκε και ένας μονόκερος με ένα ουράνιο τόξο έξω από το παράθυρο).

DCR 017 2

Τα φίλτρα της DNA όχι μόνο τα ξέρετε, οι περισσότεροι τα «φοράτε» κιόλας καθώς είναι από τις καλύτερες επιλογές που μπορεί να κάνει κάνεις σε καθοριζόμενα επαναχρησιμοποιούμενα φίλτρα αέρα .Πίσω από την DNA βρίσκεται ο Ντίνος Νικολαΐδης, που μαζί με τον γιο του Μάριο ξεκίνησαν ένα ταξίδι το οποίο εν Ελλάδι λίγοι έχουν τολμήσει και ελάχιστοι έχουν ολοκληρώσει. Την κατασκευή της δικής τους μοτοσυκλέτας.

DCR 017 7

Θα περιορίσω την αναφορά μου σε χαρακτηριστικά και νουμεράκια επειδή το DCR-017 δεν είναι ένα «μηχανάκι» που θα το βάλεις στο λογιστικό φύλλο και θα το συγκρίνεις με ένα μιας πολυεθνικής (αν και τα πατάει τα περισσότερα στο λαρυγγάκι). Είναι μια δουλειά που κάθε εκατοστό της δείχνει την αγάπη δύο ανθρώπων για την μοτοσυκλέτα.

Για να το βγάλουμε από τη μέση όμως το DCR 017 ( DNA Cafe Racer 2017) φοράει τον δικύλινδρο V του RC8 R και ετοιμαστείτε να αρρωστήσετε , 186 κιλά με 162 άλογα...Ώπα, σόρρυ...λάθος ...ΤΑ ΕΙΠΑ ΑΝΑΠΟΔΑ!!! Ναι, διαβάζετε σωστά,162 κιλά με 186 ίππους, 1,148 ανά κιλό στον τροχό! Από την πολεμική αεροπορία μας διαβεβαιώνουν ότι δεν έχει απογειωθεί ακόμα, ωστόσο η παραπάνω μαθηματική σχέση δικαιολογεί την επιλογή φωτογράφισης δίπλα σε πυροβόλο πολεμικού πλοίου. Όπλο το ένα, όπλο και το άλλο!

DCR 017 8

Τα μέρη «κλειδί» της...Brain Eraser ( παρατσούκλι που απέκτησε αφού την οδήγησαν) έχουν κατασκευαστεί με πολύωρη επεξεργασία σε μηχανές CNC και φέρουν μέχρι και τις υπογραφές των δύο «μπαμπάδων» της DCR 017. Ωστόσο αυτό που τραβάει τη προσοχή είναι η θέση και το design του φίλτρου αέρα πάνω στο ρεζερβουάρ.

Κάποιοι θα το πουν διαφημιστικό κόλπο. Ο γραφών θεωρεί ότι όταν έχεις κάνει μια εξαιρετική δουλεία καλά κάνεις και το γράφεις το όνομα σου με laser.

DCR 017 3

Το τροποποιημένο σωληνωτό πλαίσιο του RC8 έχει γίνει ακόμα ομορφότερο και δένει εξαιρετικά με την -κατασκευασμένη ειδικά για το DCR 017- Akrapovic, δημιουργώντας αυτό το «θέλω να την κοιτάω για πολύ ώρα» συναίσθημα.

DCR 017 9

Επιπλέον πρέπει να αναφερθεί ότι ο προβολέας LED διαθέτει σένσορα tilt ο οποίος στρέφει την δέσμη φωτός στην μεριά που στρίβει η μοτοσυκλέτα.
Το αγαπημένο μου...το «κλειδί» σε σχήμα D για το ρεζερβουάρ είναι επίσης ο διακόπτης της μοτοσυκλέτας...μέσω NFC (Ίδια τεχνολογία που χρησιμοποιείτε για τις ανέπαφες συναλλαγές σας).

DCR 017 6

Δεσμευόμαστε να δούμε από κοντά την DCR και να ρωτήσουμε τους ανθρώπους που είναι οι εμπνευστές αυτού του project όλα όσα σκέφτεστε και εσείς.

Οφείλουμε να δώσουμε τα εγκάρδια συγχαρητήρια μας στους πατήρ και υιό Νικολαίδη και ελπίζουμε να χρειαστεί να γράψουμε για τα κατορθώματα τους πολλές φορές ξανά στο μέλλον.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το νέο ADV scooter της Thrust Motor, το ADV-X 125 ABS-TCS, εντυπωσιάζει με την επιβλητική του σχεδίαση και την πρακτικότητα που προσφέρει για τις αστικές διαδρομές
Η Bajaj Auto παρουσίασε τη νέα σειρά ηλεκτρικών σκούτερ Chetak 35, αναβαθμίζοντας το ήδη επιτυχημένο μοντέλο με χαρακτηριστικά που εστιάζουν στην πρακτικότητα, την απόδοση και τη συνδεσιμότητα
Η Triumph επεκτείνει τη γκάμα των μοτοσυκλετών της στα 400cc με την προσθήκη ενός café racer
To νέο maxi GT scooter είναι ήδη στην χώρα μας και βρήκαμε την ευκαιρία να το περιεργαστούμε πριν το οδηγήσουμε

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.