Νεα Μοντελα

EICMA 2017 Benelli 752 S: Όλα καινούργια

Πλαίσιο, κινητήρας, σχεδίαση


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  08.11.2017

Ορεξάτη η Benelli στην φετινή EICMA. Παρουσίασε μια σειρά από πολλά νέα μοντέλα προεξάρχοντος του εντυπωσιακού muscle bike 752 S


Υπήρχαν πληροφορίες και φωτογραφίες που τελικά επιβεβαιώθηκαν. Η ιταλική Benelli για δεύτερη συνεχή χρονιά δεν μένει στα λόγια αλλά περνά στην πράξη. Το 752 S θα αποτελέσει το βαρύ πυροβολικό των Ιταλών για το 2018.

Benelli 752 S 3


Η μοτοσυκλέτα μοιάζει αρκετά με το πρωτότυπο V Due το οποίο παρουσιάστηκε το 2006 όμως παρά τις ανακοινώσεις δεν βγήκε ποτέ στην παραγωγή. Εκείνος ο δικύλνδρος είχε διάταξη V αλλά είχε τον ίδιο κυβισμό με αυτόν που είδαμε τελικά πάνω στο 752 S.


Το 752 S «χτίστηκε» πάνω στον νέο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα προδιαγραφών Euro4, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο. Το ride by wire μοτέρ αποδίδει 81,6 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 6,8 κιλά ροπής στις 6.500 σ.α.λ.

Benelli 752 S 4
Το πλαίσιο του είναι χωροδικτύωμα από ατσάλι με σωλήνες κυκλικής διατομής. Για αναρτήσεις η Benelli προτίμησε ένα κτηνώδες πιρούνι 50 χλστ. χωρίς ρυθμίσεις με διαδρομή 117mm και ένα αμορτισέρ πίσω με ρύθμιση προφόρτισης και διαδρομή 45mm.

Benelli 752 S 2


Με ιδιαίτερη ευαισθησία στην ασφάλεια η Benelli επέλεξε την Brembo ως προμηθευτή φρένων. Μπροστά έχουν τοποθετηθεί δύο δίσκοι 320mm με τετραέμβολη δαγκάνα ακτινικά τοποθετημένη και πίσω ένας δίσκος με δαγκάνα ενός εμβόλου.

Benelli 752 S 5


Οι τροχοί είναι αλουμινένιοι 17 ιτσών με διαστάσεις ελαστικών 120-70/17 και 180-55/17. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 15 λίτρα. Εντύπωση μας κάνει το μικρό τελικό της εξάτμισης που καταλήγει σχεδόν στον ύψος των μαρσπιέ του συνεπιβάτη.


Η διάθεση του 752 S θα αρχίσει στα μέσα του 2018.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σύμφωνα με ιταλικά μέσα ενημέρωσης το ρετρό μοντέλο της Honda θα παρουσιαστεί για τη ευρωπαϊκή αγορά πριν το τέλος του 2024
Μπορεί να μην είναι φτηνό και να μην διαθέτει προηγμένα χαρακτηριστικά όμως η σχεδίαση του, κατά κύριο λόγο, έχει κάνει πολλούς να το αποκτήσουν
Η Ινδική εταιρεία επεκτείνει ακόμη περισσότερο την γκάμα της. Μετά το Guerrilla με τον κινητήρα των 450 κ.εκ., «έρχεται» μεγαλύτερο scrαmbler
Κατά τη διάρκεια διεθνούς συνεδρίου, η Vmoto Limited παρουσίασε το πρωτότυπο της μπαταρίας εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης και διοργάνωσε μια συγκριτική δοκιμή μεταξύ ηλεκτρικών και οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αποδεικνύοντας πως τα προϊόντας της μπορούν να δώσουν λύσεις για αστική μετακίνηση

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.