Νεα Μοντελα

KTM RC 8C: 100% χειροποίητη, σε 100 αντίτυπα (Video)

Με 35.000 ευρώ


20.07.2021

Το RC 8C είναι μοντέλο έτοιμο για πίστα που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Kramer Motorcycles και είναι εφοδιασμένο με τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα του LC8c του KTM 890 Duke R. Είναι μια μοτοσυκλέτα 100% χειροποίητη!

Κάτω από τα φέρινγκ από ανθρακόνημα που είναι ενισχυμένο από fiberglass και Kevlar, σε σχεδίαση εμπνευσμένη από την εργοστασιακή RC16 του MotoGP, κρύβεται ο δικύλινδρος, οχταβάλβιδος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους κινητήρας των 889 κ.εκ., που αποδίδει 128 ίππους και 10,3 kgm ροπή.

Το σύστημα εισαγωγής εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Twin Air και αποτελείται από νέο φιλτροκούτι και αγωνιστικό φίλτρο της εταιρείας, για καλύτερη «αναπνοή» του κινητήρα και βέλτιστη απόκριση. Ο αέρας μεταφέρεται από την είσοδο Ram Air που βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του φέρινγκ, μέσα στο «ψευτορεζερβουάρ» που είναι στην ουσία το φιλτροκούτι και στέλνεται υπό πίεση στην καρδιά του κινητήρα αυξάνοντας την απόδοσή του.

KTM RC 8C 2021 9

Το RC 8C είναι εξοπλισμένο με ειδικά σχεδιασμένο σύστημα εξάτμισης που κατασκευάστηκε από την Kramer Motorcycles και συνδυάζεται με τελικό τιτανίου της Akrapovic το οποίο φέρει καπάκι από ανθρακόνημα. Λόγω των διαφορετικών κανονισμών σε τοπικό επίπεδο μπορεί να τοποθετηθεί σιγαστήρας που περιορίζει την ένταση του θορύβου που εκπέμπει η εξάτμιση στα 98 dBA.

Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι μόλις 140 κιλά (χωρίς υγρά). Στο μπροστινό τμήμα του φέρινγκ έχουν τοποθετηθεί αεροδυναμικά φτερά για βελτίωση της σταθερότητας και πρόσφυσης στις υψηλές ταχύτητες και τις στροφές.

Το φέρινγκ θυμίζει έντονα αυτό του RC16, με λεπτομέρειες στον σχεδιασμό του που βελτιώνουν τη ροή του αέρα γύρω από το σώμα του αναβάτη. Όλα τα τμήματα του φέρινγκ αφαιρούνται και αντικαθιστώνται εύκολα μιας και είναι αυτά που παθαίνουν την μεγαλύτερη ζημιάς σε περίπτωση πτώσης. Υπάρχουν στάνταρ προστατευτικά στα πιο ευάλωτα σημεία της μοτοσυκλέτας.

 

 Το πλαίσιο είναι ατσάλινο 25CrMo4 (γωνία κάστερ 66,7ο , ίχνος 98,6 mm, μεταξόνιο 1.400 mm). Οι αναρτήσεις είναι της σειράς Pro Components της WP. Μπροστά το πιρούνι είναι χειροποιήτο, με διάμετρο καλαμιών 43mm, WP Apex Pro 7543. Εξελίχθηκε μέσα από την αγωνιστική τεχνογνωσία της KTM και συναρμολογείται από το τμήμα που είναι υπεύθυνο για τις αναρτήσεις της RC16. Το αμορτισέρ είναι WP Apex Pro 7746 και φέρει ξεχωριστές ρυθμίσεις, συμπίεσης και επαναφοράς, για υψηλές και χαμηλές ταχύτητες. Από το βασικό εξοπλισμό δεν θα μπορούσε να λείψει και quickshifter.

KTM RC 8C 2021 6

Στο KTM RC 8C κάθε λεπτομέρεια προέρχεται από τον κόσμο των αγώνων. Από το ρεζερβουάρ των 16 λίτρων που βρίσκεται στην ουρά της μοτοσυκλέτας, μέχρι του σφυρήλατους τροχούς της Dymag που είναι «ντυμένοι» με ελαστικά Pirelli SC1 (120/70-17 – 180/60-17). Προαιρετικά μπορεί να τοποθετηθεί ελαστικό 200/55 πίσω.

Τα φρένα προέρχονται από την Brembo και οι δαγκάνες της σειράς Stylema εδράζουν με βίδες τιτανίου στο πιρούνι. Μπροστά οι τετραέμβολες δαγκώνουν πλευστούς δίσκους 290 mm και πίσω μια διέμβολη συνεργάζεται με έναν ακόμη 230 mm.

KTM RC 8C 2021 8

Η ακτινική τρόμπα φρένου είναι η κορυφαία Brembo 19RCS Corsa Corta. Ενσωματώνει πολλές τεχνολογικές καινοτομίες πολλές από τις οποίες προέρχονται από τις τρόμπες που χρησιμοποιούνται στο MotoGP. Το πιο σημαντικό στοιχείο είναι πως ο αναβάτης μπορεί να προσαρμόσει το σημείο του έντονου φρεναρίσματος μέσω ενός εύχρηστου επιλογέα. Το στάνταρ υποδεικνύεται από το γράμμα «N», που συνίσταται για ήπιους ρυθμούς οδήγησης και σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Στο S (sport) η απόδοση του φρεναρίσματος είναι η πιο ισορροπημένη, ενώ στο R (Race) το φρενάρισμα γίνεται πιο απότομο.

Όλα τα δεδομένα συλλέγονται και αναλύονται από την μονάδα AIM MXS 1.2 Race, μια συσκευή ανάλυσης παραμέτρων με ενσωματωμένη λειτουργία GPS. Όλες οι πληροφορίες εμφανίζονται σε TFT οθόνη 5 ιντσών, με ενσωματωμένη εγγραφή δεδομένων, που μπορούν να αναλυθούν μέσω του λογισμικού AIM Race Studio.

Η εργονομία έχει μελετηθεί προσεκτικά για να επιτευχθεί ο καλύτερος συνδυασμός της απόδοσης και της δυνατότητας προσαρμογής της θέσης του αναβάτη.

KTM RC 8C 2021 18

Τα ελαφριά μαρσπιέ, επεξεργασμένα σε μηχανές CNC , είναι ρυθμιζόμενα. Μπορούν να ρυθμιστούν σε ύψος κατά 66 χλστ. με 3 απλά βήματα, ενώ το πλαίσιο προσφέρει τη δυνατότητα ρύθμισης της ύψους σέλας σε δύο θέσεις. Τα κλιπ ον είναι επίσης ρυθμιζόμενα. Η γωνία μπορεί να αλλάξει κατά 30 μοίρες, να ρυθμιστούν σε ύψος κατά 25 mm και σε πλάτος κατά 30 mm.

Όπως συνέβη και με άλλα μοντέλα περιορισμένης παραγωγής της KTM, το RC 8C μπορεί να προ-παραγγελθεί στον ιστότοπο της KTM από τις 5 το απόγευμα της Πέμπτης 22 Ιουλίου. Υπάρχουν δύο δυνατότητες απόκτησης. Είτε να παραλάβουν μόνοι τους τη μοτοσυκλέτα, είτε να συμμετάσχουν σε εκδήλωση για 25 τυχερούς στην πίστα της Jerez. Εκεί θα μπορέσουν να οδηγήσουν και να ακούσουν τις συμβουλές των Dani Pedrosa και Mika Kallio. Οι 25 ιδιοκτήτες εκτός από το track day θα πάρουν μαζί με το RC 8C ένα πακέτο που περιλαμβάνει:

  • Ένα ακόμη σετ τροχών Dymag
  • Ένα ακόμη σετ δισκόφρενων
  • Αγωνιστικά σταντ για μπροστά και πίσω
  • Ηλεκτρικές κουβέρτες
  • Αγωνιστικό χαλί

Το KTM RC 8C θα παραχθεί σε 100 μονάδες με τιμή 35.000 ευρώ.


Μια άκρως ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα και για την ελληνική αγορά εξελίσσει η ινδική εταιρεία
Η BMW επεκτείνει την γκάμα των cruiser μοτοσυκλετών της, παρουσιάζοντας δύο ακόμα εκδόσεις βασισμένες στo R18
Σύμφωνα με πληροφορίες από την Ιταλία, η Ducati θα παρουσιάσει το φθινόπωρο την έκδοση παραγωγής του vintage on off
Διανύουμε την εποχή του Adventure στα δίκυκλα και του SUV στα τετράτροχα και η Honda Ιταλίας, ακολουθώντας την τάση της εποχής, παρουσίασε ένα «αγριεμένο» Super Cub 125

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.