Νεα Μοντελα

Royal Enfield: Εντείνονται οι φήμες για δικύλινδρο Himalayan 650 κ.εκ.

Με τον κινητήρα του Interceptor


24.06.2021

Το Himalayan αποτελεί την πλέον πολυχρηστική μοτοσυκλέτα της Royal Enfield. Ένα μοντέλο που δίνει πολλά, αλλά θα μπορούσε να δώσει ακόμα περισσότερα ειδικά όσον αφορά στον τομέα του κινητήρα

Κείμενο: Μένιος Κατής

Το μικρό Adventure της ινδικής εταιρείας μετρά έξι χρόνια ζωής και διάγει μια πολύ καλή εμπορική πορεία.

Παίρνει ζωή από έναν μονοκύλινδρο τετράχρονο αερόψυκτο κινητήρα 411 κ. εκ. που αποδίδει 24.5 hp @ 6.500 σ.α.λ. και 32 Nm @ 4000 - 4500 σ.α.λ., ενώ συνδυάζεται με κιβώτιο πέντε σχέσεων.

Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον πάντως αν οι Ινδοί αποφάσιζαν να χρησιμοποιήσουν στην Himalayan τον κινητήρα που τροφοδοτεί την Continental GT και το Interceptor.

Και αυτή φαίνεται πως είναι η επόμενη κίνηση που θα κάνει η εταιρεία: η τοποθέτηση του δικύλινδρου παράλληλου αερο/ελαιόψυκτου 648 κ. εκ. των 47 hp @ 7.150 σ.α.λ. και των 52 Nm ροπής @ 5.250 σ.α.λ. στο Himalayan.

Σύμφωνα μάλιστα με το visordown.com η νέα μοτοσυκλέτα βρίσκεται στα σκαριά και ο λόγος για τον οποίο ακόμα δεν έχουμε δει κατασκοπευτικές φωτογραφίες από δοκιμές εξέλιξης στο δρόμο είναι πως η ανάπτυξή της γίνεται επί βρετανικού εδάφους, στο τεχνολογικό κέντρο που διατηρεί η εταιρεία στο Bruntingthorpe. Αυτό που προς το παρόν δεν γνωρίζουμε, σύμφωνα με το δημοσίευμα, είναι αν η εταιρεία θα επιλέξει αν το νέο Adventure των 650 κ. εκ. θα αποτελεί τη συνέχεια του Himalayan ή θα φέρει κάποια άλλη ονομασία.

Θυμίζουμε ότι πρόσφατα η εταιρεία κατοχύρωσε την ονομασία «Scram», εντείνοντας τις φήμες που την θέλουν να ετοιμάζει ένα scrambler (δείτε εδώ) που θα βασίζεται στην πλατφόρμα των 650 twins.

Σημειώστε, τέλος, ότι η εταιρεία έχει υποσχεθεί 28 νέες μοτοσυκλέτες μέχρι το 2027.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.