Royal Enfield: Εντείνονται οι φήμες για δικύλινδρο Himalayan 650 κ.εκ.
Με τον κινητήρα του Interceptor
24.06.2021
Το Himalayan αποτελεί την πλέον πολυχρηστική μοτοσυκλέτα της Royal Enfield. Ένα μοντέλο που δίνει πολλά, αλλά θα μπορούσε να δώσει ακόμα περισσότερα ειδικά όσον αφορά στον τομέα του κινητήρα
Κείμενο: Μένιος Κατής
Το μικρό Adventure της ινδικής εταιρείας μετρά έξι χρόνια ζωής και διάγει μια πολύ καλή εμπορική πορεία.
Παίρνει ζωή από έναν μονοκύλινδρο τετράχρονο αερόψυκτο κινητήρα 411 κ. εκ. που αποδίδει 24.5 hp @ 6.500 σ.α.λ. και 32 Nm @ 4000 - 4500 σ.α.λ., ενώ συνδυάζεται με κιβώτιο πέντε σχέσεων.
Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον πάντως αν οι Ινδοί αποφάσιζαν να χρησιμοποιήσουν στην Himalayan τον κινητήρα που τροφοδοτεί την Continental GT και το Interceptor.
Και αυτή φαίνεται πως είναι η επόμενη κίνηση που θα κάνει η εταιρεία: η τοποθέτηση του δικύλινδρου παράλληλου αερο/ελαιόψυκτου 648 κ. εκ. των 47 hp @ 7.150 σ.α.λ. και των 52 Nm ροπής @ 5.250 σ.α.λ. στο Himalayan.
Σύμφωνα μάλιστα με το visordown.com η νέα μοτοσυκλέτα βρίσκεται στα σκαριά και ο λόγος για τον οποίο ακόμα δεν έχουμε δει κατασκοπευτικές φωτογραφίες από δοκιμές εξέλιξης στο δρόμο είναι πως η ανάπτυξή της γίνεται επί βρετανικού εδάφους, στο τεχνολογικό κέντρο που διατηρεί η εταιρεία στο Bruntingthorpe. Αυτό που προς το παρόν δεν γνωρίζουμε, σύμφωνα με το δημοσίευμα, είναι αν η εταιρεία θα επιλέξει αν το νέο Adventure των 650 κ. εκ. θα αποτελεί τη συνέχεια του Himalayan ή θα φέρει κάποια άλλη ονομασία.
Θυμίζουμε ότι πρόσφατα η εταιρεία κατοχύρωσε την ονομασία «Scram», εντείνοντας τις φήμες που την θέλουν να ετοιμάζει ένα scrambler (δείτε εδώ) που θα βασίζεται στην πλατφόρμα των 650 twins.
Σημειώστε, τέλος, ότι η εταιρεία έχει υποσχεθεί 28 νέες μοτοσυκλέτες μέχρι το 2027.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.