24.05.2021
Με αυτό ακριβώς το μότο, η MV Agusta παρουσιάζει το νέο, περιορισμένης παραγωγής street fighter Rush που αντλεί την έμπνευσή του από τις στρατιωτικές καταβολές της
Κείμενο: Μένιος Κατής
Μόλις 300 όλα κι όλα αντίτυπα θα κατασκευαστούν με την τιμή διάθεσή τους να ορίζεται από την εταιρεία στις 38.800 ευρώ.
To Rush αποτελεί κατά την MV Agusta «Το πιο ακραίο naked που κατασκευάστηκε ποτέ».
Εφοδιάζεται με τον τετρακύλινδρο σε σειρά 16 βάλβιδο κινητήρα 998 κ. εκ. που αποδίδει 208 hp @ 13.000 σ.α.λ. και 116,5 Nm (11,9 kgm) @ 11.000 σ.α.λ. Τιμές που ζαλίζουν...
Και όλα αυτά σε ένα πακέτο που πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro5. O κινητήρας φέρει νέο χρονισμό εκκεντροφόρου που προσφέρει καλύτερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, χωρίς να επηρεάζει την απόδοση ψηλά. Έμφαση δόθηκε και στην αξιοπιστία με την χρήση DLC (Diamond Like Carbon) στις βαλβίδες.
Βελτιώσεις έδωσαν και στο σύστημα μετάδοσης, με το Launch Control να εγγυάται καλύτερες εκκινήσεις με το γκάζι στο τέρμα, ενώ το τρίτης γενιάς EAS 3.0 ηλεκτρονικό κιβώτιο που διαθέτει νέο αισθητήρα, εξασφαλίζει πιο ακριβείς και άνετες αλλαγές σχέσεων. Αλλαγές υπέστη και το σύστημα εξάτμισης με τις τέσσερα τελικά - «πυροβολαρχίες» που βγαίνουν εκατέρωθεν της ουράς, δύο σε κάθε πλευρά.
Οι αναρτήσεις είναι της Ohlins, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες και διαθέτουν νέες ρυθμίσεις, ενώ νέο είναι και το σταμπιλιζατέρ τιμονιού (επίσης της Öhlins). Ένα από τα χαρακτηριστικά σημεία της μοτοσυκλέτας είναι ο πίσω τροχός 17 ιντσών με το κάρμπον κάλυμμα που «φορά» 200άρι ελαστικό.
Το σύστημα πέδησης είναι της Brembo και εφοδιάζεται με δαγκάνες Stylema. Νέα είναι και η σέλα του οδηγού που είναι κατασκευασμένη από δέρμα Alcantara.
Η Rush του 2021 έρχεται με τη νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικών IMU που αντιλαμβάνεται σε πραγματικό χρόνο τη θέση της μοτοσυκλέτας στον περιβάλλοντα χώρο, παρέχοντας ακριβείς πληροφορίες στη μονάδα διαχείρισης για τον έλεγχο των επιμέρους ηλεκτρονικών συστημάτων!
Ειδικό σύστημα ελέγχου σούζας, νέα μονάδα ABS Continental MK100 που προσφέρει λειτουργία cornering επιτρέποντας τον καλύτερο έλεγχο φρεναρίσματος ακόμα κι όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε κλίση.
Το... πιλοτήριο αποτελείται από μια έγχρωμη οθόνη TFT 5.5 ιντσών η οποία συνδέεται με την εφαρμογή MV Ride App μέσω της οποίας ο αναβάτης μπορεί να διαμορφώσει κάθε πτυχή της Rush από το smartphone! Κάνοντας μάλιστα mirroring με το κινητό, η οθόνη μπορεί να λειτουργεί ως πλοηγός δίνοντας ακριβείς οδηγίες της διαδρομής.
Ο έλεγχος γίνεται μέσω ενός joystick που υπάρχει στο αριστερό τμήμα του τιμονιού. Όσο για το βάρος της κατασκευής; Μόλις 186 κιλά στεγνή που γίνονται 184 κιλά με το αγωνιστικό κιτ!
Για τους ακόμα πιο απαιτητικούς, η MV Agusta έχει φροντίσει να ετοιμάσει ένα αγωνιστικό κιτ που έρχεται σε μεγάλο ξύλινο κουτί και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων εξάτμιση της SC, αγωνιστική ECU, ανθρακονημάτινο κάλυμμα εξάτμισης, κάλυμμα σέλας συνοδηγού κ.α.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.