15.04.2021
Το hyper naked της Aprilia πέρα από την ακραία έκδοση Factory, διαθέτει και μια sport tourer εκδοχή για όλους εκείνους που επιθυμούν να συνδυάσουν το τερπνόν (απόδοση) μετά του ωφελίμου (άνεση)
Κείμενο: Μένιος Κατής
Πρόκειται για την βασική εκδοχή που όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η εταιρεία του Noale «είναι σχεδιασμένη για ταξίδι».
Η Tuono V4 στην βασική της έκδοση, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από την Factory αδερφή της, τουλάχιστον όσον αφορά στον τομέα του κινητήρα και των ηλεκτρικών. Και αυτή εφοδιάζεται με τον V4 των 1.077 κ.εκ., προδιαγραφών Euro5, που αποδίδει 175 ίππους και 12,4 kgm ροπή.
Παράλληλα, εξοπλίζεται με όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια που κάνουν ευκολότερη τη ζωή του οδηγού, όπως για παράδειγμα ride-by-wire, έξι προγράμματα οδήγησης, συστήματα ελέγχου πρόσφυσης (traction control) και «αντισούζας» (wheelie control), ABS.
Από κει και πέρα, οι βασικές διαφορές εντοπίζονται στο κομμάτι της άνεσης, με το βάρος να πέφτει στην εργονομία. Το νέο ρεζερβουάρ, η χαμηλότερη κατά 9 mm θέση οδήγησης, το ανυψωμένο τιμόνι και το φέρινγκ με τη μεγαλύτερη ζελατίνα που προσφέρει καλύτερη προστασία στον οδηγό, συντελούν στην αλλαγή του χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Επιπλέον, τα νέα χειριστήρια και διακόπτες βελτιώνουν την οδηγική εμπειρία, ενώ η νέα έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες μέσω βελτιωμένου user interface.
Δεν είναι όμως μόνο ο οδηγός που κάθεται πιο άνετα στην νέα Tuono V4, αλλά και ο συνεπιβάτης του, ο οποίος έχει στη διάθεσή του μια μεγαλύτερη και πιο άνετη σέλα που διαθέτει περισσότερο αφρώδες υλικό, καθώς επίσης χειρολαβές αλλά και χαμηλότερα τοποθετημένα μαρσπιέ που συντελούν στην πιο άνετη στάση σώματος κατά τη διάρκεια ταξιδιού. Την εικόνα συμπληρώνουν οι βάσεις για πλαϊνές βαλίτσες.
Η Tuono V4 διατίθεται σε δύο χρώματα λευκό και γκρι, με την τιμή της στη χώρα μας να διαμορφώνεται στα 17.400 ευρώ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.