Νεα Μοντελα

Mash Side Force 400: "Στρατιωτικό" sidecar από τα παλιά με κινητήρα Euro5

Στη Γαλλία 10.990 ευ΄ρω


01.04.2021

Βαμμένο στο πράσινο ματ του στρατού, το Side Force 400 διαθέτει καλάθι για μεταφορά τρίτου συνεπιβάτη καθώς επίσης και εξοπλισμό για χρήση εκτός δρόμου

H Mash-Motors μας έχει συνηθίσει σε μοντέλα με αισθητική από το παρελθόν. Ένα τέτοιο ήταν το Desert Force 400 (διαβάστε εδώ) που αποτελούσε κόπια στρατιωτικών μοτοσυκλετών του παρελθόντος και παρήχθη σε περιορισμένα αντίτυπα

Τώρα, η γαλλική εταιρεία επιστρέφει με ένα νέο μοντέλο, sidecar αυτή τη φορά, το οποίο ονομάζει Side Force 400. Το σημαντικότερο της υπόθεσης όμως είναι ότι έρχεται με κινητήρα Euro5.

Το Side Force εφοδιάζεται με μονοκύλινδρο τετράχρονο αερόψυκτο κινητήρα 445 κ. εκ. ο οποίος όπως προαναφέραμε πληροί τις προδιαγραφές Euro5 και αποδίδει 28.5 hp @ 6.500 σ.α.λ. Διαθέτει σύστημα ψεκασμού Delphi και συνδυάζεται με κιβώτιο 5 ταχυτήτων, ενώ έχει και όπισθεν.

Mash Side Force 400 5

Το καλάθι που φιλοξενεί είναι κατασκευασμένο από μέταλλο και προσφέρει αρκετό χώρο για μεταφορά αποσκευών. Στο πίσω μέρος του υπάρχει σχάρα που φιλοξενεί εφεδρικό τροχό. Το σημείο πάνω στο οποίο εδράζεται η σχάρα ανοίγει και μπορεί να φιλοξενήσει αποσκευές ή αντικείμενα. Παρόμοια σχάρα υπάρχει και στο εμπρόσθιο τμήμα του καλαθιού.

Η μοτοσυκλέτα έρχεται με πιρούνι τύπου Earles 41 mm, τροχούς 18 ιντσών και τρακτερωτά ελαστικά. Το βάρος της κατασκευής ανέρχεται στα 342 κιλά, με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ να είναι στα 13 λίτρα.
Την επιβράδυνση του Side Force 400 αναλαμβάνουν τρία δισκόφρενα - 2 στη μοτοσυκλέτα και ένα στο καλάθι-.

Το Mash Side Force 400 είναι ήδη διαθέσιμο για προπαραγγελίες στη Γαλλία, με την τιμή του να διαμορφώνεται στα 10.990 ευρώ. Όπως λέει η εταιρεία, οι πρώτες παραδόσεις είναι προγραμματισμένο να εξκινήσουν τον Μάιο.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.