Μια πιο racing εκδοχή του καθ' όλα εντυπωσιακού 250SR παρουσίασε στην Κίνα η CFMoto
Και μας ενδιαφέρει καθώς το συγκεκριμένο μοντέλο λανσάρεται στη ευρωπαϊκή αγορά (και στη χώρα μας) ως 300SR (διαβάστε εδώ), πληρώντας τις προδιαγραφές Euro5.
Η ειδική αυτή έκδοση που ονομάζεται 250SR Racing Version, εστιάζει στη χρήση σε πίστα, σύμφωνα με την εταιρεία. Και για να πετύχει τον σκοπό αυτό οι μηχανικοί της προχώρησαν σε μικρές αλλαγές καίριων σημείων της μοτοσυκλέτας.
Το "βάρος έπεσε" στο σύστημα πέδησης, στις αναρτήσεις της Kayaba, στη διαχείριση του γκαζιού και στην εργονομία, με τους μηχανικούς να προχωρούν στις απαραίτητες ρυθμίσεις ώστε να δώσουν στο 250SR ένα πιο επιθετικό set-up για καλύτερη συμπεριφορά στην πίστα.
Ο μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας των 249 κ. εκ. που αποδίδει 27.8 hp @ 9.750 σ.α.λ. & 22 Νn @ 7.500 σ.α.λ. παρέμεινε αυτούσιος. Θυμίζουμε ότι στη χώρα μας, το συγκεκριμένο μοντέλο λανσάρεται ως 300SR με υπερκυβισμένο μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο κινητήρα 292.4 κ. εκ. που αποδίδει 28.6 hp @ 8.750 σ.α.λ. και 25.3 Nm @ 7.250 σ.α.λ.
Από αισθητικής πλευράς, το 250SR Racing έρχεται με μια πιο αγωνιστική λιβρέα που συνδυάζει το γαλάζιο με το μαύρο και τις κίτρινες λεπτομέρειες. Από κει και πέρα, η μοτοσυκλέτα διατηρεί όλα τα καλούδια που υπάρχουν και στην απλή έκδοση, όπως για παράδειγμα τα φωτιστικά σώματα LED, το σύστημα ABS, την έγχρωμη οθόνη TFT που ρυθμίζει αυτόματα την φωτεινότητά της ανάλογα με τον φωτισμό του περιβάλλοντος, καθώς και τα δύο διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης Sport και Eco.
Ακολουθήστε το
2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.