12.02.2021
Η ιταλική εταιρεία αναβαθμίζει το μοντέλο της σε όλους τους τομείς. Από τον κινητήρα και το πλαίσιο μέχρι τα ηλεκτρονικά τελευταίας γενιάς
O τρικύλινδρος κινητήρας των 798 κ.εκ. δέχτηκε βελτιώσεις ώστε να πληροί πλέον τις προδιαγραφές Euro5. Στην έκδοση Rosso, που είναι η βασική του μοντέλου, η ιπποδύναμη παρέμεινε στους 112 ίππους. Ο ίδιος κινητήρας στο RR και RR SCS, παράγει 140 ίππους στις 12.300 σ.α.λ. και 8,9 kgm στις 10.250 σ.α.λ.. Οι αλλαγές που έχουν γίνει στο εσωτερικό τους είναι πολλές και σημαντικές. Οι λοβοί των εκκεντροφόρων έχουν επίστρωση DLC (Diamond Like Carbon). Τα νέα μπεκ ψεκασμού ανεβάζουν πίεση 4 bar. Οι νέες EMU και ECU, εξελίχθηκαν αποκλειστικά για την MV Agusta από την ιταλική εταιρεία e-Novia. Στον βασικό εξοπλισμό όλων των μοντέλων περιλαμβάνεται cornering ABS και νέα οθόνη TFT 5,5 ιντσών, που συνδέεται με smart phone μέσω Bluetooth.. To σύστημα εξάτμισης έχει ανασχεδιαστεί, ενώ το τελικό διαθέτει νέα αισθητική. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED και ο προβολέας είναι νέας σχεδίασης.
Το χαλύβδινο πλαίσιο είναι και πάλι τύπου χωροδικτύωμα. Το ψαλίδι διαθέτει νέα έδραση που αυξάνει την ακαμψία. Νέο είναι και το σύστημα μοχλισμού της πίσω ανάρτησης, το οποίο εξασφαλίζει πιο προοδευτική λειτουργία. Σύμφωνα με την MV Agusta, η νέα επένδυση της σέλας βοηθάει στην περαιτέρω εξάλειψη των κραδασμών.
Οι αναρτήσεις προέρχονται από την Marzocchi (πιρούνι USD 43 χλστ.). Τα φρένα είναι της Brembo. Οι μπροστινοί δίσκοι είναι 320 χλστ. συνδυασμένοι με τετραέμβολες δαγκάνες και ο πίσω δίσκος είναι 220 χλστ. με διέμβολη δαγκάνα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.