Νεα Μοντελα

MV Agusta Brutale 2021: Τρεις εκδόσεις, πολλές καινοτομίες

RR, RR SCS και Rosso


12.02.2021

Η ιταλική εταιρεία αναβαθμίζει το μοντέλο της σε όλους τους τομείς. Από τον κινητήρα και το πλαίσιο μέχρι τα ηλεκτρονικά τελευταίας γενιάς

O τρικύλινδρος κινητήρας των 798 κ.εκ. δέχτηκε βελτιώσεις ώστε να πληροί πλέον τις προδιαγραφές Euro5. Στην έκδοση Rosso, που είναι η βασική του μοντέλου, η ιπποδύναμη παρέμεινε στους 112 ίππους. Ο ίδιος κινητήρας στο RR και RR SCS, παράγει 140 ίππους στις 12.300 σ.α.λ. και 8,9 kgm στις 10.250 σ.α.λ.. Οι αλλαγές που έχουν γίνει στο εσωτερικό τους είναι πολλές και σημαντικές. Οι λοβοί των εκκεντροφόρων έχουν επίστρωση DLC (Diamond Like Carbon). Τα νέα μπεκ ψεκασμού ανεβάζουν πίεση 4 bar. Οι νέες EMU και ECU, εξελίχθηκαν αποκλειστικά για την MV Agusta από την ιταλική εταιρεία e-Novia. Στον βασικό εξοπλισμό όλων των μοντέλων περιλαμβάνεται cornering ABS και νέα οθόνη TFT 5,5 ιντσών, που συνδέεται με smart phone μέσω Bluetooth.. To σύστημα εξάτμισης έχει ανασχεδιαστεί, ενώ το τελικό διαθέτει νέα αισθητική. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED και ο προβολέας είναι νέας σχεδίασης.

mv agusta brutale 800 rr 2021 24

Το χαλύβδινο πλαίσιο είναι και πάλι τύπου χωροδικτύωμα. Το ψαλίδι διαθέτει νέα έδραση που αυξάνει την ακαμψία. Νέο είναι και το σύστημα μοχλισμού της πίσω ανάρτησης, το οποίο εξασφαλίζει πιο προοδευτική λειτουργία. Σύμφωνα με την MV Agusta, η νέα επένδυση της σέλας βοηθάει στην περαιτέρω εξάλειψη των κραδασμών.

Οι αναρτήσεις προέρχονται από την Marzocchi (πιρούνι USD 43 χλστ.). Τα φρένα είναι της Brembo. Οι μπροστινοί δίσκοι είναι 320 χλστ. συνδυασμένοι με τετραέμβολες δαγκάνες και ο πίσω δίσκος είναι 220 χλστ. με διέμβολη δαγκάνα.

mv agusta brutale 800 rr 2021 4

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.