01.12.2020
Η Honda δεν σταματάει να παρουσιάζει νέα μοντέλα. Ο στόλος των On Off μοτοσυκλετών της γίνεται ακόμη μεγαλύτερος με την έλευση των μονοκύλινδρων CRF 300L και CRF 300 Rally
Ο υγρόψυκτος, μονοκύλινδος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους κινητήρας μεγαλώνει κατά 36 κ.εκ. (από 250 σε 286 κ.εκ.) χάρη το μεγάλωμα της διαδρομής, από 55 χλστ. σε 63 χλστ. Από την άλλη η διάμετρος και η σχέση συμπίεσης παρέμεινε αμετάβλητη (76 χλστ. 10,7:1). Η ισχύς του φτάνει τους 27,3 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. (από 24,8) και η ροπή του αυξάνεται από 2,3 kgm στις 6.750 σ.α.λ., σε 2,7 kgm στις 6.500 σ.α.λ.
Το εξατάχυτο κιβώτιο με τον υποβοηθούμενο συμπλέκτη ολίσθησης, που πλέον κάνει τις αλλαγές πιο εύκολες, διαθέτει πιο κοντές τις πέντε πρώτες σχέσεις και πιο μακριά την έκτη, για πιο εύκολο ταξίδι. Στον αυτοκινητόδρομο η μέγιστη ταχύτητα που θα δείξει το ψηφιακό κοντέρ είναι 132 χλμ/ώρα.
Το ανασχεδιασμένο χαλύβδινο πλαίσιο, το αλουμινένιο ψαλίδι και η κάτω πλάκα τιμονιού, συμβάλουν στην μείωση του βάρους κατά 4 κιλά και διαθέτουν μεγαλύτερη ακαμψία για καλύτερο έλεγχο. Η γεωμετρία έχει αναθεωρηθεί ώστε να ταιριάζει με τις μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων (10 χλστ. μπροστά και 20 χλστ. πίσω για το CRF 300L και 10 χλστ. μπροστά για το CRF 300 Rally) και την μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος.
Το φρεσκάρισμα στην εμφάνιση του CRF 300, τονίζεται από στενότερη σέλα και το ρεζερβουάρ που έχει χωρηστικότητα 7,8 λίτρα. Η θέση οδήγησης έχει βελτιωθεί για καλύτερο έλεγχο, με το τιμόνι πλέον να είναι τοποθετημένο πιο μπροστά και τα μαρσπιέ αναβατή χαμηλότερα και πιο πίσω. Το ύψος σέλας αυξάνεται κατά 5 χλστ., φτάνοντας τα 880 χλστ.
Στα 885 χλστ., κατά 10 χλστ. χαμηλότερα, βρίσκεται η πιο φαρδιά σέλα του CRF 300 Rally. Ταυτόχρονα αυξάνεται και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ κατά 2,7 λίτρα, φτάνοντας τα 12,8 λίτρα. To τιμόνι φέρει αντίβαρα για την εξάλειψη των κραδασμών και τα μαρσπιέ αναβάτη φέρουν λαστιχένια επιθέματα που αφαιρούνται. Τα LED φλας στηρίζονται σε εύκαμπτες βάσεις για μεγαλύτερη αντοχή.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ HONDA CRF 300L & CRF 300 RALLY
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
Τύπος | Υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, 2ΕΕΚ, 4Β/Κ |
Κυβισμός (cm³) | 286cc |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 76.0 x 63.0 |
Συμπίεση | 10.7:1 |
Ισχύς | 27,3hp/8500rpm |
Ροπή | 2,7kgm/6,500rpm |
Τροφοδοσία | PGM-FI ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 7.8 λίτρα (12,8 λίτρα CRF 300 Rally) |
Κατανάλωση | 32.3χλμ/λίτρο |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Tύπος | Χαλύβδινο ημί-διπλο |
Διαστάσεις (ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος) | 2230 x 820 x 1200mm |
Μεταξόνιο | 1455mm |
Γωνία κάστερ | 27.5° |
Ίχνος | 109mm |
Ύψος σέλας | 880mm (885 mm CRF 300 Rally) |
Απόσταση από το έδαφος | 285mm (275mm CRF 300 Rally) |
Βάρος | 142kg (153km CRF 300 Rally) |
Turning radius | 2.3m |
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ | |
Μπροστά | 43mm ανεστραμμένο πιρούνι |
Πίσωr | Αμορτισέρ με σύστημα μοχλισμού |
ΤΡΟΧΟΙ | |
Μπροστά | 80/100-21M/C 51P |
Πίσω | 120/80-18M/C 62P |
ΦΡΕΝΑ | |
Μπροστά | Δίσκος 256mm δαγκάνα 2 εμβόλων ABS |
Πίσω | Δίσκος 220 mm δαγκάνα 1 εμβόλου ABS |
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.