Ducati SuperSport 950 2021: Νέα εμφάνιση, αναβαθμισμένη τεχνολογία (Video)
Η «καθημερινή» Panigale
19.11.2020
Το SuperSport 950 μπορεί να μην διαθέτει τις επιδόσεις και την τεχνολογία της Panigale, αλλά αν χρειάζεστε μια μοτοσυκλέτα που να κάνετε τα πάντα μαζί της και θέλετε το σήμα της Ducati στο ρεζερβουάρ, είναι αναμφισβήτητα η καλύτερη επιλογή της γκάμας
Για το 2021, όπως και όλες οι μοτοσυκλέτες που παραμένουν στην παραγωγή, αναβαθμίστηκε ώστε να πληροί τις προδιαγραφές Euro5. Εύκολη δουλειά για την Ducati, καθώς ο κινητήρας Testastretta των 937 κ.εκ. που χρησιμοποιήθηκε στο SuperSport, είναι ίδιος με του Hypermotard 950 και Multistrada 950 και συμβατός με τα νέα όρια ρύπων. Οι μέγιστες τιμές ισχύος και ροπής παρέμειναν ίδιες για το SuperSport.Αποδίδει 110 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 9,5 kgm στις 6.500 σ.α.λ. Το διαστήματα service είναι κάθε 15.000 χλμ. ή 12 μήνες, με ρύθμιση βαλβίδων κάθε 30.000 χλμ.
Το βάρος της μοτοσυκλέτας, χωρίς υγρά, είναι 184 κιλά (από 183) και όταν προστίθενται καύσιμα και υγρά φτάνει τα 210 κιλά.Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο χωροδικτύωμα και το αλουμινένιο ψαλίδι είναι μονόμπρατσο. Οι αναρτήσεις, στην βασική έκδοση, προέρχονται από την Marzocchi, με πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι 43 χλστ. και την Sachs, με ρυθμιζόμενο αμορτισέρ. Η έκδοση «S» είναι προικισμένη με ένα σετ της Ohlins. To SuperSport 950 είναι εξοπλισμένο με ζάντες αλουμινίου με σχεδιασμό «Υ», 17 ιντσών με ελαστικά Pirelli Diablo Rosso III, 120/70 και 180/55, μπροστά και πίσω αντίστοιχα.
Το σύστημα πέδησης είναι της Brembo με δαγκάνες M4-32 ακτινικά τοποθετημένες που συνδυάζοντας με δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. Πίσω μια δαγκάνα δύο εμβόλων φρενάρει έναν δίσκο 245 χλστ.
Το ηλεκτρονικό πακέτο ελέγχεται από αδρανειακή μονάδα IMU 6 αξόνων της Bosch και αποτελείται από Bosch Cornering ABS (ρυθμιζόμενο σε τρία επίπεδα), Ducati Traction Control (DTC) EVO, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Quick Shift (DQS) EVO επιτρέπει τα ανεβάσματα και κατεβάσματα σχέσεων χωρίς συμπλέκτη.
Η λειτουργία τους σχετίζεται με τα τρία προγράμματα οδήγησης (Sport, Touring, Urban), Στο Sport η ισχύς είναι 110 ίπποι με άμεση απόκριση, DTC 3, ABS 2. Στο Touring η μέγιστη ισχύς είναι 110 ίπποι με πιο προοδευτική απόκριση, DTC 4. ABS 3. Στο Urban η ισχύς είναι 75 ίπποι με προοδευτική απόκριση, DTC 6, ABS 3.
Τι έχει αλλάξει; Οι περισσότερες αλλαγές αφορούν τον σχεδιασμό. Το πλαϊνά του φέρινγκ, όπως και οι προβολείς είναι διαφορετικά. Η σέλα έχει αναβαθμιστεί για να προσφέρει μεγαλύτερη άνεση. Κάτω από αυτήν υπάρχει μια αδιάβροχη θύρα USB. Φέρει νέα επένδυση και βρίσκεται 810 χλστ. από το έδαφος. Η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις. Σύμφωνα με την Ducati, οι αλλαγές δεν είναι μόνο εμφανισιακές αλλά έγιναν με γνώμονα τον έλεγχο της ροής ζεστού αέρα από το ψυγείο και τον κινητήρα, διατηρώντας τον μακριά από τον αναβάτη. Η TFT οθόνη των 4,3 ιντσών είναι νέα και εμπνευσμένη από αυτήν της οικογένειας Panigale. Είναι συμβατό με το Ducati Multimedia System, μπορεί να συνδεθεί με smart phone μέσω Bluetooth.
To SuperSport 950 θα διατίθεται σε κόκκινο χρώμα, με κόκκινο πλαίσιο και μαύρες ζάντες ενώ η έκδοση «S» σε κόκκινο και λευκό, με κόκκινο πλαίσιο και μαύρε ζάντες.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.