Νεα Μοντελα

Benelli: Επιστρέφει το τετρακύλινδρο GT;

Διέρρευσε φωτογραφία με το σήμα της QJMotor


29.09.2020

Ο νέος μεσαίος τετρακύλινδρος κινητήρας της Benelli έκανε την εμφάνιση του πάνω σε ένα ανανεωμένο GT

Πριν λίγες ημέρες στην CIMA2020 ανακοινώθηκαν από την Benelli οι κινητήρες που θα χρησιμοποιηθούν στα μελλοντικά της μοντέλα. Στα πλάνα της εταιρείας υπήρχε και ένας τετρακύλινδρος με 650 κ.εκ. και πριν λίγες ώρες ήρθε στο φως της δημοσιότητας μια φωτογραφία που δείχνει ένα ανανεωμένο GT που στα “χαρτιά” αποδεικνύεται πως έχει κυβισμό 628 κ.εκ.

Το 600GT ήταν ένα μοντέλο που έφυγε από την γκάμα της Benelli το 2013 όταν ίσχυσαν οι προδιαγραφές Euro 4. Όπως αποκαλύπτεται από έγγραφα θα επιστρέψει ως 650 και θα πληροί τις νέες και πιο αυστηρές κοινοτικές οδηγίες Euro5.

Benelli 650GT 2

Το 650GT των φωτογραφιών που εμφανίζετε στις φωτογραφίες φέρει το σήμα της QJMotor (δείτε εδώ όλη την γκάμα), αλλά σε σχέση με το παλιότερο μοντέλο έχει ψηλότερη ζελατίνα, προσταευτικές χούφτες και βαλίτσες αλουμινίου αντί για πλαστικές του παλιότερου μοντέλου. Ένα νέο αλουμινένιο ψαλίδι μειώνει το μεταξόνιο από τα 1.480 χλστ. στα 1.460 χλστ. και το ABS είναι της Bosch.
Ο κινητήρας αποδίδει την ισχύ του παλιού. Η αύξηση του κυβισμού παρέμεινε στους 84 ίππους.

Μπορεί τελικά το 650GT να μην φτάσει με αυτήν την εμφάνιση στην ευρωπαϊκή αγορά πάντως είναι σίγουρο πως ένα νέο μοντέλο μεσαίου κυβισμού με τετρακύλινδρο κινητήρα βρίσκεται υπό εξέλιξη.


Ένα νέο «κεφάλαιο» στην κατηγορία των μεσαίων roadster σηματοδοτεί το νέο Trident 660. Το πιο προσιτό μοντέλο στην κατηγορία φέρει ατόφια όλα τα χαρακτηριστικά που έχουν κάνει τις μοτοσυκλέτες της Triumph στην συγκεκριμένη κατηγορία να αποτελούν σημείο αναφοράς
Πληροφορίες από την Αυστρία αναφέρουν πως η super naked της ΚΤΜ θα έχει ακόμη μία έκδοση
10 Νοεμβρίου 2020. Σημειώστε αυτή την ημερομηνία. Είναι η ημέρα που θα παρουσιαστεί το νέο scooter της big H, με μεγάλους τροχούς
Εκατομμύρια λέξεις, διθυραμβικά άρθρα και κορυφαίες κριτικές έχουν γραφτεί για τον τρικύλινδρο κινητήρα της Yamaha, που περνάει στην εποχή Euro5, αποδοτικότερος

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.