Νεα Μοντελα

Bajaj Pulsar NS 200 που θα ήθελε να είναι BMW GS

Όλα γίνονται


23.09.2020

To commuter της ινδικής εταιρείας είναι μια οικονομική σε κτήση και χρήση μοτοσυκλέτα που είναι ιδανική για κάθε είδους αστική και περιαστική μετακίνηση

Η Bajaj είναι μια εταιρεία με μεγάλη εμπειρία στην κατασκευή μοτοσυκλετών καθημερινής χρήσης. Τέσσερις από αυτές εισάγονται και στην χώρα μας, με το 200άρι Pulsar NS να είναι η πιο δημοφιλής. Όμως οι Ινδοί δεν έχουν μπει στην διαδικασία κατασκευής ενός adventure παρ’ ότι κατέχουν την τεχνογνωσία κατασκευάζοντας μοτοσυκλέτες της KTM. Αφού οι ιθύνοντες δεν το αποφασίζουν την κατάσταση παίρνουν στα χέρια του ήδη πελάτες της εταιρείας που έχουν στην κατοχή τους μοντέλο της.

Bajaj Pulsar NS 200 custom 2

Πριν λίγο καιρό είχαμε δει τη ναυαρχίδα της Bajaj, το Dominar 400, να μετατρέπετε σε cross over (δείτε εδώ) και τώρα βλέπουμε και ένα Pulsar N2 200 να μεταμορφώνετε σε on off.
Ο Ινδός που μπήκε στην διαδικασία θα ήθελε να οδηγεί ένα από τα GS της BMW. Μέχρι να τα καταφέρει να το αποκτήσει έφτιαξε το Pulsar NS 200 σύμφωνα με τα γούστα του. Στην ουσία κράτησε πλαίσιο, ψαλίδι, μοτέρ, τροχούς και φρένα και άλλαξε το “κουστούμι”, τοποθετώντας ρύγχος, διαφορετικούς προβολείς, γωνιώδη πλαστικά που πλαισιώνουν το ρεζερβουάρ και μια πιο μίνιμαλ ουρά, που απ΄ότι μας ενημερώνουν οι συνάδελφοι του motoroids.com προέρχεται από Mahinda Mojo 300.

Bajaj Pulsar NS 200 custom 3

Αξίζει να θυμίσουμε πως ο μικρός μονοκύλινδρος 200άρης κινητήρας του Pulsar NS 200 είναι υδρόψυκτος, “ψεκαστός” και με τρία μπουζί, διαθέτει 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες. Έρχεται στη ζωή εύκολα και γρήγορα με το πάτημα της μίζας. Η δύναμη του κινητήρα στα πρώτα μέτρα χωρίς να έχεις ξεπεράσει τις 7.000 στροφές είναι ομαλή και ήπια χωρίς να τρομάζει ακόμα και τον πιο άπειρο αναβάτη. Μετά τις 7.000 χιλιάδες στροφές και ενώ ανοίγεις πιο πολύ το γκάζι σε ξαφνιάζει γιατί βλέπεις πως το Pulsar τραβάει και επιταχύνει γρήγορα! Η ιπποδύναμή του είναι 23,5 ίπποι στον τροχό με μέγιστη ροπή τα 1,9 kg-m στις 8.000σ.α.λ. Πολύ καλές επιδόσεις οι οποίες συνδυάζονται ιδανικά με το πιο μακρύ γρανάζωμα του κιβωτίου (σε σχέση με το ξαδερφάκι του KTM Duke 200 που μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη, που έχει πιο κοντό) δίνοντας παραπάνω χιλιόμετρα στη μέγιστη τελική ταχύτητα του Pulsar. Το μοτέρ ακούγεται «χαρούμενο» όταν δουλεύει ψηλά φανερώνοντας τον «παιχνιδιάρικο» χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και την όρεξη που έχει να κινείται με άνεση και σιγουριά ακόμα και στο όριο των στροφών με το κοντέρ να φλερτάρει τα 150 χ.α.ώ. Ο κινητήρας του Pulsar NS 200 έχει κρυμμένο έναν άσσο στο… ρεζερβουάρ του! Η κατανάλωση του κινητήρα που κυμάνθηκε στα 4 λίτρα κάθε 100 χλμ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.