23.09.2020
Οι κατασκευαστές στην Κίνα είναι αμέτρητοι και συνεχώς βλέπουμε στο διαδίκτυο νέα μοντέλα τους. Πιο “κοντά” σε εμάς τους Ευρωπαίους είναι η QJ Motor
Όχι δεν έχουμε κάποια αποκλειστική πληροφορία πως η μάρκα που δημιουργήθηκε από την Qianjiang, την ιδιοκτήτρια της Benelli, θα αποκτήσει αντιπροσωπεύσει στην χώρα μας. Όμως η σχέση με την ιταλική εταιρεία αλλά και το ότι από τις αρχές του 2020 παρακολουθούμε την εξέλιξη όλων των μοντέλων μέσω “διαρροών” στο διαδίκτυο μας έχει κάνει να ασχολούμαστε εκτενώς με την QJMotor. Πάμε να δούμε τι παρουσίασε στην CIMA πριν από λίγες ημέρες.
SRT 750
Η μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα της νεοσύστατης εταιρείας με τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των Benelli 752S και Loncnino 800. Πολλού πιστεύουν πως αυτό θα είναι το πολυαναμενόμενο TRK800 όμως τίποτα ακόμη δεν έχει επιβεβαιωθεί από την Benelli και τους ιδιοκτήτες της.
Τo adventure παρουσιάστηκε σε δύο εκδόσεις. Η μία έχει τροχούς 17 ιντσών με ελαστικά 120/70 και 180/55 και χυτές ζάντες αλουμινίου. Η δεύτερη έχει μπροστινό τροχό 19 ιντσών και 17 ιντσών πίσω με ελαστικά 110/80 και 150/70 με ζάντες με ακτίνες. Είναι εξοπλισμένο με φωτιστικά σώματα LED, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί και οθόνη TFT 7 ιντσών.
SRT 500
Το δεύτερο on off της εταιρείας που βασίζεται στο best seller TRK502. Το SRT 500 διαθέτει διαφορετική εμφάνιση και πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού. Φωτιστικά σώματα LED, φρένα Brembo με ABS της Bosch, ψαλίδι από μαγνήσιο, οθόνη TFT 5 ιντσών. Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας έχει ισχύ 48 ίππων, το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 19,5 λίτρα και η μοτοσυκλέτα ζυγίσει 225 κιλά.
SRG 600
Το super sport μοντέλο της QJMotor φέρει τον τετρεακύλινδρο σε σειρά κινητήρα του Benelli BN600 με την ισχύ των 80 ίππωον στις 11.000 σ.α.λ. Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει φώτα LED, quickshifter μόνο για τα ανεβάσματα, συμπλέκτη ολίσθησης, φωτιζόμενους διακόπτες και οθόνη TFT 5 ιντσών. Οι αναρτήσεις του είναι της KYΒ, τα φρένα της Brembo το ABS της Bosch.
SRV 500
Ένα power cruiser βασισμένο στο 502C. Ο κινητήρας είναι ίδιος με του SRT 500, το πλαίσιο χαλύβδινο και οι αναρτήσεις στάνταρ, με ένα συμβατικό πιρούνι μπροστά και ένα αμορτισέρ πίσω. Το βάρος του είναι 198 κιλά και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ 14 λίτρα. Και από αυτό δεν λείπει η οθόνη TFT και τα φώτα LED.
SRK 350
Το εντυπωσιακό roadster έχει δανειστεί κινητήρα και πλασίο από το Benelli 302S. Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας έφτασε τα 353 κ.εκ. (από 300 κ.εκ.) με την ιπποδύναμή του να φτάνει τους 36 ίππους στις 9.000 σ.α.λ.
Και αυτό έχει TFT οθόνη, φωτιζόμενους διακόπτες, ABS της Bosch. Το βάρος του είναι 176 κιλά και το ύψος σέλας μόλις 800 χλστ. από το έδαφος.
Turismo Sport 250
To ρετρό μοντέλο της εταιρείας που αναμένεται να το δούμε και με το σήμα της Benelli στο ρεζερβουάρ. Ο δικύλινδρος κινητήρας του έχει ισχύ 17,4 ίππους και ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει ένα ρετρό όργανο με LCD οθόμνη, δισκόφρενα και στους δύο τροχούς με ABS και τροχούς 18 ιντσών μπροστά και 15 ιντσών πίσω.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.