23.09.2020
H Benda Motor στην CIMA 2020 παρουσίασε το εντυπωσιακό cruiser LF-01 concept
Ακολουθεί πιστά τα σχέδια διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας που διέρρευσαν τον περασμένο Ιούλιο, με την ονομασία BD700. Τώρα γνωρίζουμε περισσότερα πράγματα για τον κινητήρα του.
Η χωρητικότητα είναι 680 κ.εκ. και είναι τετρακύλινδρο με ισχύς είναι 97 ίππους στις 12.000 σ.α.λ. Στην αρχιτεκτονική του θυμίζει πολύ τον κινητήρα του Honda CB650R, διαθέτει όμως μεγαλύτερη διαδρομή στα 48 χλστ. με την διάμετρο να είναι ίδια στα 67 χλστ. Η εισαγωγή του αέρα γίνεται μέσω του προβολέα. Ναι καλά διαβάσετε. Εκτός από τη λάμπα που βρίσκετε στο κέντρο του όλος ο υπόλοιπος είναι εισαγωγή.
Δεδομένου ότι πρόκειται για πρωτότυπο, ο σχεδιασμός είναι σκόπιμα προκλητικός. Είναι σαφές ότι θυμίζει πολύ το Ducati Diavel, αλλά η Benda χρησιμοποίησε ένα τεράστιο πίσω ελαστικό διαστάσεων 310/35-18. Το πλαίσιο και το ψαλίδι είναι κατασκευασμένα από κράμα αλουμινίου και η εξάτμιση έχει τετραπλή απόληξη, σχεδόν κάτω από το μοτέρ. Η μοτοσυκλέτα έχει μακρύ μεταξόνιο και η σέλα απέχει μόλις 695 χλστ. από το έδαφος, με το βάρος να είναι 215 kg.
Σίγουρα πρόκειται για ένα εντυπωσιακό πρωτότυπο με έναν ολοκαίνουργιο τετρακύλινδρο κινητήρα (ο δεύτερος κινεζικός τετρακύλινδρος μετά της Benelli) που θα εξοπλίσει μια νέα σειρά μοντέλων που δεν προορίζονται μόνο για την εγχώρια αγορά.
Η κινεζική Benda ιδρύθηκε το 1994 ως Zhejiang Zhongnan Motorcycle, άλλαξε το όνομά της σε Benda Motor και από το 2012 εξάγει τα προϊόντα της. Εγκατέλειψε την κατασκευή απλών μοτοσυκλετών, επένδυσε στην έρευνα και την εξέλιξη και άρχισε να σχεδιάζει μεγαλύτερους κινητήρες για εντυπωσιακό μοντέλα. Ένα από αυτά και το Asura 400 που σας παρουσιάσαμε τον Οκτώβριο του 2019
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.