Νεα Μοντελα

KTM 250 Adventure: Έρχεται και στην Ελλάδα

Και στην χώρα μας


22.09.2020

Μετά το 390, έρχεται και το μικρότερο Adventure

Οι αυστριακοί ακολουθούν την ίδια τακτική με τα “μικρά” Duke και RC. Μετά το 390, έβγαλαν στην παραγωγή και τις πιο low budget εκδόσεις με 250 κ.εκ. Οι μοτοσυκλέτες αυτές προορίζονταν κυρίως για την ινδική αγορά, αφού κατασκευάζονται εκεί, αλλά πληρούν τις τελευταίες προδιαγραφές ρύπων.

Το KTM 250 Adventute μοιάζει με το 390 και μοιράζεται το ίδιο πλαίσιο με αυτό. Το ρεζερβουάρ και τα πλαστικά είναι ολόιδια, με τις χρωματικές επιλογές να είναι διαφορετικές. Αυτό που θα προδίδει ότι είναι 250 είναι ο προβολέας αλογόνου που έχει χρησιμοποιηθεί αντί του LED, προφανώς για να ρίξει το κόστος.

Το πλαίσιο, το υποπλαίσιο και οι αλουμινένιοι τροχοί είναι επίσης κοινά. Οι διαστάσεις των τροχών είναι 100/90-19 και 130/80-17, αλλά τα ελαστικά του 250 είναι τα MRF Mogrip Meteor FM2, ενώ στο 390 τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι της Continental.

ktm 250 adventure 2020 2

Οι αναρτήσεις προέρχονται από την WP αλλά το πιρούνι των 43 χλστ. δεν διαθέτει ρυθμίσεις, και το αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας ρυθμίζεται μόνο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Οι διαδρομές είναι ίδιες με του 390, 170 χλστ. μπροστά και 177 χλστ. πίσω.

Το 250 Adventure είναι εξοπλισμένο με off road ABS και με την οθόνη TFT του 390 Duke. Ο κινητήρας προέρχεται από το 250 Duke. Διαθέτει 248,8 κ.εκ., είναι υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος και παράγει 30 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 2,4 kgm ροπής στις 7.250 σ.α.λ.

Το μοντέλο αναμένεται στην χώρα μας, σε τιμή έκπληξη...

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.