Νεα Μοντελα

Ducati Monster 2021: Υπάρχει και χωρίς πλαίσιο χωροδικτύωμα

Με πλαίσιο μονοκόκ αλουμινίου


16.09.2020

Η ιταλική εταιρεία προχωράει σε ριζική ανανέωση του θρυλικού της naked

Είναι αναμφισβήτητο ότι η Ducati είναι μια εταιρεία που αναζητά πάντα νέες ή εναλλακτικές τεχνικές λύσεις και ότι στο DNA της έχει σπορ γονίδια. Αυτοί είναι οι παράγοντες που την κάνουν σήμερα, μια από τις πιο δημοφιλείς εταιρείες μοτοσυκλετών.

Μεταξύ των «καινοτομιών» που πρότεινε τα τελευταία χρόνια είναι το πλαίσιο monocoque , το οποίο αναπτύχθηκε αρχικά για το MotoGP (και αργότερα εγκαταλείφθηκε υπέρ μιας πιο συμβατικής λύσης) και έπειτα εισήχθη στον κόσμο των μοντέλων παραγωγής.
Η οικογένεια Panigale αποτελεί την η αιχμή του δόρατος της «συλλογής» της Ducati. Αλλά τώρα, οι πληροφορίες που υπάρχουν αναφέρουν πως ακόμη και το Monster, το μοντέλο που σηματοδότησε την αναγέννηση της εταιρείας του Borgo Panigalei το 1993, θα έχει πλαίσιο, το οποίο θα “αγκαλιάζει” τους δύο κυλίνδρους από πάνω χωρίς να εκτείνεται. μέχρι τον άξονα του ψαλιδιού, χρησιμοποιώντας τον κινητήρα ως “ενεργό” στοιχείo του.

Βλέποντας τις εικόνες που δημοσιεύονται σε ξένους ιστότοπους (συμπεριλαμβανομένων των motorradonline.de και motoryclenews.com), φαίνεται πλέον πως το καθιερωμένο χαλύβδινο χωροδικτύωμα δίνει τη θέση του στο το πλαίσιο αλουμινίου που θα περάσει πάνω από τις κυλινδροκεφαλές και θα συνδυαστεί με ένα αφαιρούμενο υποπλαίσιο και ένα συμβατικό ψαλίδι ψαλίδι αντί του μονόμπρτασου, που χρησιμοποιείται σε κάποια μοντέλα της σειράς με τον κινητήρα των 1200 κ.εκ.

Δεδομένου ότι σίγουρα θα αλλάξει το Mosnter, απομένει να μάθουμε ποιος κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί. Θα χρηισμοποιηθούν ο δικύλινδρος των 937 κ.εκ. του Supersport ή ο 955 του Panigale V2; Φαίνεται πιθανό ότι ο 821 "αποσύρεται" λόγω Euro 5
Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι ο σχεδιασμός θα αλλάξει και θα γίνει πιο μοντέρνος. Μια τάση που έχουμε ήδη δει στις πιο πρόσφατες εκδόσεις, αλλά τώρα με το νέο πλαίσιο φαίνεται ακόμη πιο ξεκάθαρο.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


H EICMA 2024 θα μπορούσε να είναι η έκθεση όπου η Honda θα παρουσιάσει τον νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης υψηλών προδιαγραφών, όπως επιβεβαίωσε ο Minoru Kato, ανώτερο στέλεχος της μάρκας στον τομέα ανάπτυξης κινητήρων
Η GPX συνεργάζεται με την SYM και με την ονομασία Drone 125 διαθέτει στην αγορά της Ταϊλάνδης το JetX 125
Η τεχνολογία Υ-ΑΜΤ επιτρέπει στους αναβάτες να εστιάζουν πλήρως στην απόδοση της ΜΤ-09, αλλάζοντας ταχύτητες είτε με την άκρη των δαχτύλων τους, είτε επιλέγοντας έναν πλήρως αυτόματο τρόπο
Πρόκειται για την μεγαλύτερη κινέζικη έκθεση και μία από τις σημαντικότερες για τον χώρο του δικύκλου, που διοργανώνεται κάθε χρόνο στην «Παγκόσμια Πρωτεύουσα Μοτοσυκλετών»

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.