Νεα Μοντελα

Hero BS6 XPulse 200, λανσάρισμα στην Ινδία και ...

... πιθανή άφιξη στην Ευρώπη;


17.07.2020

To μοντέλο πληροί τις ινδικές προδιαγραφές ρύπων BS6 που είναι ισοδύναμες με τις Euro5. Μια επιπλέον ένδειξη ότι μπορούμε να το δούμε και στην Ευρώπη

Ο ινδικός γίγαντας Hero MotoCorp παρουσίασε επίσημα XPulse 200. Μια μοτοσυκλέτα «παντός εδάφους» λίγων κυβικών, ιδανικό για τους κακοτράχαλους ινδικούς δρόμους, που μπορεί να αποδεχθεί αποτελεσματικό και στις χώρες της Ευρώπης.

Για πάνω από δύο χρόνια η μοτοσυκλέτα αναμενόταν να μπει στην παραγωγήγ. Το 2017 το XPulse έκανε το ντεμπούτο τους στην EICMA. Το Hero XPulse 200 είναι μια μοτοσικλέτα σχεδιασμένη για νέους μοτοσυκλετιστές που αναζητούν ένα όχημα ικανό να κινείται εύκολα τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, εξοπλισμένο με έναν μικρό και κινητήρα στον οποίο έχουν χρησιμοποιηθεί κλασσικές και αξιόπιστες τεχνικές λύσεις.

Hero XPulse 200 3

Ο κινητήρας του είναι μονοκύλινδρος 200 κ.εκ., με μέγιστη ισχύ περίπου 17,1 ίππων και ροπή 16,4 Nm. Ένα χαλύβδινο περιμετρικό πλαίσιο, πιρούνι με μεγάλη διαδρομή (190 χλστ.) και αμορτισέρ με διαδρομή 170 χλστ. ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση

Η απόσταση από το έδαφος, παρόλο που ο λαιμός της εξάτμισης περνάει τώρα κάτω από τον κινητήρα και όχι δίπλα του όπως στο πρωτότυπο, παρέμεινε αμετάβλητο στα 22 εκ., απόσταση που επιτρέπει να κινηθείτε εύκολα εκτός δρόμου. Το τελικό της εξάτμισης καταλήγει ψηλά.

Hero XPulse 200 1

Ο μπροστινός τροχός είναι 21 ιντσών και η ζάντες είναι με ακτίνες. Τα φρένα διαθέτουν ABS. Το πάνελ οργάνων είναι ψηφιακό, συνδέεται μέσω Bluetooth με smartphone και διαθέτει σύστημα πλοήγησης. Ο προβολέας είναι LED και από πάνω βρίσκεται ανεμοθώρακας. Στον στάνταρ εξοπλισμό του διαθέτει σχάρα και προστατευτικές χούφτες. Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 157 κιλά.

Hero XPulse 200 4

Για να μάθουμε περισσότερα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το Φθινόπωρο, όταν η Hero μας αποκαλύψει τα σχέδιά της για το 2021.


Τα λόγια περιττεύουν. Θέλεις να αποκτήσεις μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα MotoGP. Η KTM πουλάει RC16 του 2019 με 288.000€ 
Πριν από λίγα χρόνια η Κίνα ήταν ένας “μικρός παίκτης” στην βιομηχανία της μοτοσυκλέτας αν και παρήγαγε τεράστιους αριθμούς δίκυκλων που δεν μπορούσαν να συγκριθούν με τα ιαπωνικά, τα ευρωπαϊκά και τα αμερικάνικα μοντέλα
Το Imperiale 400 είναι ένα commuter με ρετρό σχεδιασμό που απευθύνεται σε όλους όσους θέλουν να μετακινούνται με στυλ, εντός και εκτός πόλης
Τον περασμένο Ιούνιο είχαν διαρρεύσει φωτογραφίες του νέου μοντέλου της κινέζικης εταιρείας, που επιβεβαιώνει την ύπαρξη του με τις πρώτες επίσημες

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.