Νεα Μοντελα

Ducati Multistrada V4: Τι ξέρουμε μέχρι τώρα;

190 ίπποι, προηγμένα ηλεκτρονικά, νέο πλαίσιο και εμφάνιση


08.07.2020

Θα το δούμε στα τέλη του 2020, θα έχει ανασχεδιασμένο φέρινγκ, νέο πλαίσιο και ο κινητήρας του θα αποδίδει σχεδόν 190 ίππους. Οι Ιταλοί θα κατασκευάσουν το υπέρτατο sport touring!

Εδώ και πολύ καιρό το Multistrada V4 βρίσκεται στα χέρια των αναβατών εξέλιξης. Αναμένεται να το δούμε 100% έτοιμο στην ετήσια εκδήλωση World Premiere στα τέλη του 2020, μιας και ο κορωνοϊός δεν ανέβαλε τα σχέδια των Ιταλών.

Μέχρι σήμερα δεν γνωρίζουμε επίσημα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου sport touting, αλλά όλοι μπορούμε να καταλάβουμε τις μας περιμένει στις αρχές του 2021, όταν κυκλοφορήσει το νέο μοντέλο.

Ο κινητήρας θα είναι ο απόλυτος πρωταγωνιστής. Αναμένεται να είναι 1.100 κ.εκ. και θα προέρχεται από το Panigale V4, έχοντας ισχύ που μπορεί να πλησιάζει τους 190 ίππους. Φυσικά και θα έχει τις ανάλογες ρυθμίσει ώστε να έχει γραμμική απόδοση ειδικά στις μεσαίες και χαμηλές στροφές. Οι άμμεσοι ανταγωνιστές του δεν είναι άλλοι από το BMW S 1000 XR και το KTM 1290 Super Duke GT.

ducati multistrada v4

Το πλαίσιο θα είναι εντελώς νέο. Ένας συνδυασμός αλουμινίου και ατσαλιού, που θα χρησιμοποιηθεί σε πολλά μοντέλα της Ducati, μεταξύ αυτών το νέο Monster. Το ψαλίδι θα είναι αλουμινένιο με δύο μπράτσα, με το μονόμπρατσο του 1260 να μένει στο ράφι. Οι συνολικές διαστάσεις της μοτοσυκλέτας δεν θα διαφέρουν από την δικύλινδρη αδελφή της.

Ένας ακόμη τομέας που θα ξεχωρίζει το Multistrada V4 θα είναι τα ηλεκτρονικά τους. Θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα βγει από το Borgo Panigale που θα φέρει προηγμένο σύστημα ραντάρ ARAS (Advanced Rider Assistance Systems). Πολυρυθμιζόμενα traction control, cornering ABS, καθώς και προγράμματα οδήγησης θα συγκαταλέγονται στον βασικό εξοπλισμό του νέου μοντέλου.

Μέχρι την παρουσίασή του έχουμε να δούμε και να μάθουμε πολλά ακόμη.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.