Νεα Μοντελα

Ducati Multistrada V4: Τι ξέρουμε μέχρι τώρα;

190 ίπποι, προηγμένα ηλεκτρονικά, νέο πλαίσιο και εμφάνιση


08.07.2020

Θα το δούμε στα τέλη του 2020, θα έχει ανασχεδιασμένο φέρινγκ, νέο πλαίσιο και ο κινητήρας του θα αποδίδει σχεδόν 190 ίππους. Οι Ιταλοί θα κατασκευάσουν το υπέρτατο sport touring!

Εδώ και πολύ καιρό το Multistrada V4 βρίσκεται στα χέρια των αναβατών εξέλιξης. Αναμένεται να το δούμε 100% έτοιμο στην ετήσια εκδήλωση World Premiere στα τέλη του 2020, μιας και ο κορωνοϊός δεν ανέβαλε τα σχέδια των Ιταλών.

Μέχρι σήμερα δεν γνωρίζουμε επίσημα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου sport touting, αλλά όλοι μπορούμε να καταλάβουμε τις μας περιμένει στις αρχές του 2021, όταν κυκλοφορήσει το νέο μοντέλο.

Ο κινητήρας θα είναι ο απόλυτος πρωταγωνιστής. Αναμένεται να είναι 1.100 κ.εκ. και θα προέρχεται από το Panigale V4, έχοντας ισχύ που μπορεί να πλησιάζει τους 190 ίππους. Φυσικά και θα έχει τις ανάλογες ρυθμίσει ώστε να έχει γραμμική απόδοση ειδικά στις μεσαίες και χαμηλές στροφές. Οι άμμεσοι ανταγωνιστές του δεν είναι άλλοι από το BMW S 1000 XR και το KTM 1290 Super Duke GT.

ducati multistrada v4

Το πλαίσιο θα είναι εντελώς νέο. Ένας συνδυασμός αλουμινίου και ατσαλιού, που θα χρησιμοποιηθεί σε πολλά μοντέλα της Ducati, μεταξύ αυτών το νέο Monster. Το ψαλίδι θα είναι αλουμινένιο με δύο μπράτσα, με το μονόμπρατσο του 1260 να μένει στο ράφι. Οι συνολικές διαστάσεις της μοτοσυκλέτας δεν θα διαφέρουν από την δικύλινδρη αδελφή της.

Ένας ακόμη τομέας που θα ξεχωρίζει το Multistrada V4 θα είναι τα ηλεκτρονικά τους. Θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα βγει από το Borgo Panigale που θα φέρει προηγμένο σύστημα ραντάρ ARAS (Advanced Rider Assistance Systems). Πολυρυθμιζόμενα traction control, cornering ABS, καθώς και προγράμματα οδήγησης θα συγκαταλέγονται στον βασικό εξοπλισμό του νέου μοντέλου.

Μέχρι την παρουσίασή του έχουμε να δούμε και να μάθουμε πολλά ακόμη.


Τα λόγια περιττεύουν. Θέλεις να αποκτήσεις μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα MotoGP. Η KTM πουλάει RC16 του 2019 με 288.000€ 
Πριν από λίγα χρόνια η Κίνα ήταν ένας “μικρός παίκτης” στην βιομηχανία της μοτοσυκλέτας αν και παρήγαγε τεράστιους αριθμούς δίκυκλων που δεν μπορούσαν να συγκριθούν με τα ιαπωνικά, τα ευρωπαϊκά και τα αμερικάνικα μοντέλα
Το Imperiale 400 είναι ένα commuter με ρετρό σχεδιασμό που απευθύνεται σε όλους όσους θέλουν να μετακινούνται με στυλ, εντός και εκτός πόλης
Τον περασμένο Ιούνιο είχαν διαρρεύσει φωτογραφίες του νέου μοντέλου της κινέζικης εταιρείας, που επιβεβαιώνει την ύπαρξη του με τις πρώτες επίσημες

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.