Νεα Μοντελα

BMW F750GS 2018: Το νέο entry level GS είναι σχεδόν έτοιμο

Με πολλές αλλαγές


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  26.10.2017

Το νέο F750GS «πιάστηκε» στο φακό των παπαράτσι. Είναι ξεκάθαρο πως βρίσκεται στο τελικό στάδιο δοκιμών και με… τριβάλιτσο!

Μόλις είδαμε την νέα φωτό που διέρευσε καταλάβαμε πως πρόκειται για το νέο μέλος της σειράς GS των Γερμανών. Αυτό δεν σημαίνει πως θα γίνει μια μικρή σε έκταση αναβάθμιση του μοντέλου. Το αντίθετο θα συμβεί μιας και οι πληροφορίες που υπάρχουν κάνουν λόγο για μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα με αλλαγές σε κινητήρα, πλαίσιο, μετάδοση, αναρτήσεις και φυσικά σε εμφάνιση.


Ο κινητήρας θα είναι η πιο σημαντική αλλαγή. Θα παραμείνει δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής αλλά τίποτα από τα χαρακτηριστικά του δεν θα είναι ίδια. Ολόκληρη η διάταξη του αλλάζει. Στο υπάρχον μοντέλο ο συμπλέκτης βρίσκεται στα αριστερά ενώ η αλυσίδα στα δεξιά – μια ασυνήθιστη διάταξη. Ο νέος κινητήρας είναι πιο «συμβατικός» με την αλυσίδα αριστερά και τον συμπλέκτη δεξιά.

BMW F750GS 07

 

Αυτό που δεν έχει γίνει γνωστό είναι η χωρητικότητα του κινητήρα. Αυτή τη στιγμή τα F800 και F700GS χρησιμοποιούν τον ίδιο δικύλινδρο με χωρητικότητα 798 κ.εκ. Το F700 έχει μικρότερη ιπποδύναμη από το 800άρι. Φήμες αναφέρουν πως το επόμενο μοντέλο θα ονομάζεται F750GS με μικρή αύξηση κυβισμού του κινητήρα και ιπποδύναμη που θα φτάνει τους 80 με 85 ίππους. Με λίγα λόγια ο μοναδικός ανταγωνιστής του θα είναι το Triumph Tiger 800.


Τα νέο μικρός GS θα έχει νέο πλαίσιο από αλουμίνιο και όχι ατσάλινο χωροδικτύωμα. Το ρεζερβουάρ καυσίμου φεύγει κάτω από την σέλα και μπαίνει στην συμβατική του θέση. Όσο για τον σχεδιασμό φαίνεται πως όλα τα πλαστικά μέρη έχουν αλλάξει δίνοντας κατά την γνώμη μας έναν πιο νεανικό χαρακτήρα στην μοτοσυκλέτα. Πιο γωνιώδεις γενικά δείχνει πιο «γυμνασμένο». Το «ρύγχος» μπροστά παραμένει αλλά μικρότερο και πιο όμορφο όπως και τα ασύμμετρα φανάρια σήματα κατατεθέν των Adventure μοτοσυκλετών της BMW

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σύμφωνα με ιταλικά μέσα ενημέρωσης το ρετρό μοντέλο της Honda θα παρουσιαστεί για τη ευρωπαϊκή αγορά πριν το τέλος του 2024
Μπορεί να μην είναι φτηνό και να μην διαθέτει προηγμένα χαρακτηριστικά όμως η σχεδίαση του, κατά κύριο λόγο, έχει κάνει πολλούς να το αποκτήσουν
Η Ινδική εταιρεία επεκτείνει ακόμη περισσότερο την γκάμα της. Μετά το Guerrilla με τον κινητήρα των 450 κ.εκ., «έρχεται» μεγαλύτερο scrαmbler
Κατά τη διάρκεια διεθνούς συνεδρίου, η Vmoto Limited παρουσίασε το πρωτότυπο της μπαταρίας εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης και διοργάνωσε μια συγκριτική δοκιμή μεταξύ ηλεκτρικών και οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αποδεικνύοντας πως τα προϊόντας της μπορούν να δώσουν λύσεις για αστική μετακίνηση

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.