Νεα Μοντελα

Το Honda ADV 150 πάει Αμερική, μήπως έρχεται και η σειρά μας; (Video)

Ως μοντέλο 2021 θα φτάσει στην αγορά των Η.Π.Α. το 150άρι ADV


20.02.2020

Ένα μοντέλο που παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2019 και προοριζόταν για την ασιατική αγορά θα διατίθεται στην αμερικάνικη αγορά από το 2021, σύμφωνα με επίσημα έγγραφα που διέρρευσαν σε ΜΜΕ

Αν και δεν υπάρχει ακόμη κάποια επίσημη πληροφορία που αφορά την Ευρώπη υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να δούμε και να οδηγήσουμε την μικρότερη έκδοση του XADV και στα μέρη μας, ενώ με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες από την Ιαπωνία προβλέπεται και μια ακόμη έκδοση με 300 κ.εκ.

honda adc 150 usa 13

Ο κινητήρας του 150 προέρχεται από το PCX . Έχει ισχύ 14,49 ίππων στις 8.500 σ.α.λ. και 1,4 kgm ροπή στις 6.500 σ.α.λ. Είναι υγρόψυκτος με ψεκασμό και διαθέτει σύστημα σβησίματος όταν το scooter παραμένει σταματημένο.

honda adc 150 usa 8

Το ADV 150 βασίζεται σε ένα χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο που συνδυάζεται με δύο αμορτισέρ Showa και συμβατικό πιρούνι. Ο μπροστινός τροχός είναι 14 ιντσών με ελαστικό 110/80 και ο πίσω 13 με 130/70.

honda adc 150 usa 9

Το ύψος σέλας είναι 795 χλστ, μεγαλύτερο κατά 30 χλστ. από αυτό του PCX. Κάτω από την σέλα υπάρχει αποθηκετρικό χώρος 28 λίτρων και μπροστά από τα πόδια του αναβάτη ντουλαπάκι με θύρα USB. Το βάρος του scooter ανέρχεται στα 133 κιλά (PCX 132 κιλά).

honda adc 150 usa 6

Στα φρένα έχει προτιμηθεί από ένα κυματιστό δισκόφρενο σε κάθε τροχό, 240 χλστ. μπροστά και 220 χλστ πίσω. Στην Ασία υπάρχουν δύο εκδόσεις μία με CBS και μία με ABS.

honda adc 150 usa 14

Τα φωτιστικά σώματα είναι LED, με τους προβολείς να διαθέτουν και DRL και το πάνελ οργάνων αποτελείται από LCD οθόνη. Τέλος η ζελατίνα ρυθμίζεται με το χέρι.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.