12.11.2019
Το πρωτότυπο ρετρό adventure παρουσιάστηκε και αυτό στην έκθεση του Μιλάνου και μας θύμισε το Cagiva Elefant
Στις αρχές της δεκαετίας του ’90 o Edi Orioli κέρδισε το Paris-Dakar με μια Cagiva Elefant με κινητήρα Ducati. Η εταιρεία του Borgo Panigale, είχε εξαγοραστεί από αυτήν του Varese το 1985 και οι μοτοσυκλέτες της Cagiva χρησιμοποιούσαν κινητήρες Ducati. Τα μοντέλα Alazzura 350, 400 και 650, Indiana 650, Elefant 350, 750 και 900, καθώς και το Gran Canyon 900 χρησιμοποιούσαν τους φημισμένους δικύλινδρους της Μπολόνια.
Το Desert X δεν έχει σχεδιαστεί για να κερδίζει Dakar, αλλά θα μπορεί να σταθεί με αξιώσεις στο χώμα, εξαιτίας κυρίως των τροχών του, διαστάσεων 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω και των μεγάλων διαδρομών των αναρτήσεων της Ohlins. Γιατί τα κατά τα άλλα θα είναι βασισμένο στο ρετρό Scrambler 1100, με τον αερόψυκτο κινητήρα των 1.079 κ.εκ.
Για να ενισχυθεί η ρετρό εικόνα του Desert X, η Ducati επέλεξε να δώσει όγκο στο μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας, με το χοντροκομμένο ρεζερβουάρ και με τις τάπες και τα χοντροκομμένα πλαστικά που το περιβάλουν. Ο εντυπωσιακός LED προβολέας σχηματίζει δύο φωτεινούς δακτυλίους, που θυμίζουν τους “δίδυμους” των μοτοσυκλετών Rally. Η κάθετα τοποθετημένη ζελατίνα αφήνει χώρο για “πύργο” πλοήγησης. Το ουραίο “κοντό” τμήμα φιλοξενεί μια μικρή σέλα και μια χρηστική σχάρα. To look rally τονίζεται ακόμη περισσότερο από τις τάπες πλήρωσης που έχουν τοποθετηθεί στα πλαϊνά πλαστικά. Η προστατευτική ποδιά κάτω από τον κινητήρα αποτελεί δεν θα μπορούσε να λείπει.
Η Ducati δεν έδωσε στην δημοσιότητα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά καθώς και το πότε θα βγει στην παραγωγή του Desert X
Δείτε φωτογραφίες και διαβάστε πληροφορίες για όλα τα νέα μοντέλα του 2020 εδώ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.