08.11.2019
Η πρώτη ηλεκτρική Vespa της ιστορίας, η Elettrica, αποκτά και δεύτερη έκδοση με τελική ταχύτητα 70 χλμ/ωρα
Κείμενο: Αργύρης Παπαγιαννακόπουλος
Η Elettrica του 2019 μπορούσε να επιταχύνει μέχρι τα 50 χλμ/ώρα και γι αυτό μπορούσε να οδηγηθεί με δίπλωμα 50 κ.εκ. Ένα χρόνο μετά, η Piaggio, χωρίς να αλλάζει ουσιαστικά τίποτα στο μοντέλο της, το κάνει πιο γρήγορο και απευθύνεται σε κατόχους άδειας οδήγησης Α2.
Σύμφωνα με την Piaggio, η μπαταρία διατηρεί το μέγεθος και το βάρος της αρχικής έκδοσης, αλλά έχει τροποποιηθεί για να παράγει μεγαλύτερη ισχύ, κάτι που επίσης υποβοηθείται από βελτιώσεις στο λογισμικό ελέγχου του ηλεκτροκινητήρα. Ταυτόχρονα μάκρυνε η τελική μετάδοση, παρέχοντας μια σειρά πλεονεκτημάτων. Υψηλότερη ταχύτητα κα πιο αθόρυβη λειτουργία.
Στα πλαίσια των αλλαγών, κατόρθωσαν να διατηρήσουν την ίδια αυτονομία, αλλά το έπραξαν χωρίς να αυξήσουν τη χωρητικότητα της μπαταρίας. Η Piaggio ισχυρίζεται ότι η Vespa Elettrica φτάνει σε αυτονομία τα 100 χλμ. στη λειτουργία Eco ή 70 χλμ στη λειτουργία Power.
H Vespa Elettrica 70 παραμένει σε μεγάλο βαθμό ίδια. Ο κινητήρας έχει ισχύ 4 kW και ροπή 200 Nm. Η μπαταρία της δεν μπορεί να αφαιρεθεί, αλλά ο ενσωματωμένος φορτιστής μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να επαναφορτίσει το σκούτερ σε τέσσερις ώρες.
Υπάρχει δυνατότητα συνδεσιμότητας με smart phone, ενώ το πάνελ οργάνων αποτελείται από οθόνη TFT.
Δείτε εδώ την video-δοκιμή της Vespa Elettrica από το 2WO.gr
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.