08.11.2019
Το roadster του Akashi ανανεώθηκε και γίνεται πλέον πιο χρηστικό και μοντέρνο
Το μοντέλο που πρωτοείδαμε το 2017, μας συστήνεται ξανά το 2020 ελαφρώς ανανεωμένο. Μια οθόνη TFT 4,3 ιντσών, παίζει το ρόλο των οργάνων. Μπορεί να συνδεθεί με Bluetooth με το smartphone μέσω της εφαρμογής Rideology. Στο κινητό μπορείτε να δείτε τις "ζωτικές" πληροφορίες της μοτοσυκλέτας, τα δεδομένα των διαδρομών καθώς και τις ειδοποιήσεις εισερχόμενων κλήσεων ή email, καθώς και να επιλέξετε τον τρόπο που θα βλέπετε τις πληροφορίες.
Μεγαλύτερη και με περισσότερο αφρώδες, με στόχο την άνεση, είναι η σέλα.
Θα διατίθεται σε τρία χρώματα: πράσινο, μαύρο και λευκό, έτσι ώστε να μην απογοητεύσει τους κλασικούς λάτρεις της μάρκας και να γίνει αρεστή στους "fashionistas" που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας. Όλα τα φωτιστικά όπως αναμενόταν είναι LED, με τον νέας σχεδίασης προβολέα να αποτελεί ένα από τα highlight του νέο Z.
Ο κινητήρας του Z 650 δεν έχει αλλάξει. Ο δικύλινδρος σε σειρά με τις τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο των 649 κ.εκ., αποδίδει 68 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και ροπή 6,5 kgm στις 6.700 σ.α.λ. Το πιρούνι έχει στελέχη 41 χλστ. και τα μπροστινά φρένα αποτελούνται από δύο δίσκους 272 χλστ. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα ο Dunlop Sportmax Roadsport 2, με διάσταση 120/70-17 "μπροστά και 160/60-17" πίσω. Το βάρος είναι 188 κιλά με όλα τα υγρά και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 15 λίτρα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.