08.11.2019
Το νέο μεσαίο naked των Βαυαρών επιστρέφει πιο σπορ, πιο δυνατό, με νέο σχεδιασμό και τεχνολογικά προηγμένο
Είναι ο διάδοχος του F 800 R αλλά σε σχέση με αυτό άλλαξε πολύ. Έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και έχει πλέον πιο δυνατό κινητήρα.
Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας προέρχεται από αυτόν του F 850 GS. Ο κυβισμός του από 853 αυξήθηκε στα 895 κ.εκ. με την ισχύ τους να φθάνει τους 105 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και τα 9,4 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ., με την εταιρεία να ανακοινώνει πως από τις 4.500 έως τις 8.500 σ.α.λ., η ροπή βρίσκεται σταθερά πάνω από τα 8,8 kgm.
Το F 900 R διαθέτει δύο προγράμματα οδήγησης, rain και road, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (ASC) που μπορεί να απενεργοποιηθεί και ABS. Προαιρετικά μπορεί να αποκτηθεί με δύο ακόμη modes (Dynamic and Dynamic Pro), με DTC (Dynamic Traction Control), ABS Pro και το Dynamic Brake Control (DBC) και ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις Dynamic ESA.
Στo F 900 R χρησιμοποιείται ένα νέο χαλύβδινο πλαίσιο που έχει τον κινητήρα ενεργό μέρος του. Το υποπλαίσιο είναι και αυτό νέας σχεδίασης και σκόπιμα μικρό για να τονιστεί ο σπορ χαρακτήρας της μοτοσυκλέτας. Το πλαστικό ρεζερβουάς χωρητικότητας 15,5 λίτρων είναι 60% ελαφρύτερο από ένα αλουμινένιο και για αυτό το λόγο προτιμήθηκε.
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ και ρυθμιζόμενο αμορτισέρ. που συνδυάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι. Τo φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 320 χλστ. μπροστά, με ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων και ένας ακόμη πίσω διαμέτρου 265 χλστ. με δαγκάνα ενός εμβόλου. Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 211 κιλά.
Το F 900 R είναι διαθέσιμο σε χρώματα Blackstorm (μεταλλικό μαύρο μεταλλικό), San Marino Blue (μπλε μεταλλικό) και Style Sport (συνδυασμός ασημί και κόκκινου).
Κάντε κλικ εδώ για να ανακαλύψετε όλα τα νέα που παρουσιάστηκαν στην EICMA 2019.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.