07.11.2019
Βασισμένη στο FTR 1200, η έκδοση Rally θα κυκλοφορήσει το 2020
Τα συστατικά που το κάνουν να διαφοροποιείται σε σχέση με την βασική έκδοση είναι τα ελαστικά Pirelli Scorpion Rally STR, το μικρό φέρινγκ πάνω από τον στρογγυλό προβολέα, η καφέ σέλα, οι τροχοί με ακτίνες και κόκκινο σιρίτι και η “Titanium Smoke” βαφή.
Το cruise control είναι στάνταρ, όπως και η θύρα φόρτισης USB. Η έκδοση Rally έχει 50 χλστ. ψηλότερα τοποθετημένο τιμόνι της Pro Taper, φωτιστικά σώματα τύπου LED.
Ο V2 κινητήρας των 1.203 κ.εκ. παράγει 121 ίππους και 12,3 kgm ροπή. Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο, τύπου χωροδικτύωμα, που συνδυάζονται με ανεστραμμένο πιρούνι και τετραέμβολες δαγκάνες της Brembo που είναι ακτινικά τοποθετημένες.
Δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου της Indian.
Για να ενημερωθείτε για τα νέα μοντέλα που παρουσιάζουν οι εταιρείες αυτές τις ώρες στην EICMA, μπορείτε να επισκεφτείτε την ειδική ενότητα κάνοντας κλικ εδώ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.