EICMA 2019 – BMW S 1000 XR: Ελαφρύτερο, ταχύτερο και πιο ευέλικτο (Video)
Χωρίς το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων
06.11.2019
Οι Βαυαροί έδωσαν μεγάλη σημασία στην εξέλιξη του S 1000 XR και παρουσίασαν στην EICMΑ μια μοτοσυκλέτα, που όπως ισχυρίζονται, είναι καλύτερη σε όλα
Το S 1000 XR του 2020 ζυγίζει 226 κιλά και σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά είναι 10 κιλά ελαφρύτερο, 5 εκ των οποίων προήλθαν από τον κινητήρα. Ο οποίος είναι ο 4κύλινδρος σε σειρά, όπως και στο παρελθόν, αλλά εκτός από το ότι είναι ελαφρύτερος, είναι επίσης πιο ισχυρός και έχει φθάσει, σε μέγιστη δύναμη τους 165 ίππους στις 11.000 σ.α.λ.
Δεν έφθανε μόνο αυτό έγινε και πιο γραμμικός και “γεμάτος”, και ταυτόχρονα οικονομικότερος σε κατανάλωση. Ο συμπλέκτης ολίσθησης διαθέτει το σύστημα MSR, το οποίο ελέγχει ηλεκτρονικά το φρένο κινητήρα, αποτρέποντας το γλίστρημα του τροχού σε απότομο κατεβάσματα σχέσεων.
Το πλαίσιο είναι ανασχεδιασμένο και χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως δομικό στοιχείο του. Η νέα δομή εξασφάλισε λίγα ακόμη γραμμάρια, ενώ το νέο ψαλίδι ζυγίζει 1,6 κιλά λιγότερα.
Οι αναρτήσεις βασίζονται στο σύστημα Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) τελευταίας γενιάς, αλλά το Dynamic ESA Pro διατίθεται επίσης με δύο διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης (Road and Dynamic) . Για πρώτη φορά το DBC (Dynamic iBrake Control) είναι τοποθετημένο στο S 1000 XR, το οποίο καθιστά ασφαλέστερο το φρενάρισμα.
Το S 1000 XR 2020 διαθέτει τέσσερις διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης , μία εκ των οποίων, η Dynamic Pro, που επιτρέπει παραμετροποίηση όσον αφορά την απόκριση του γκαζιού και τον έλεγχο πρόσφυσης.
Ο πίνακας οργάνων με οθόνη TFT 6,5 "είναι επίσης καινούργιος, στον οποίο έχουν συμπεριληφθεί πρόσθετες λειτουργίες. Τα φωτιστικά σώματα είναι LED και οι προβολείς διαθέτουν λειτουργία cornering.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.