06.11.2019
Για το 2020, η Triumph αποφάσισε να μεγαλώσει την οικογένειά Thruxton με μία πιο σπορ έκδοση. Το Thruxton RS
Το νέο μοντέλο διαθέτει υψηλότερες επιδόσεις χάρη στις επεμβάσεις που έγιναν στον κινητήρα. Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 1200 κ.εκ. έχει 8 ίππους περισσότερους και φτάνει τους 105 στις 7500 σ.α.λ. , με την “κόκκινη ζώνη” να βρίσκεται 500 σ.α.λ. πιο ψηλά, ενώ η ροπή παρέμεινε αμετάβλητη στα 11,5 kgm, αλλά πλέον η μέγιστη τιμή της βρίσκεται 700 σ.α.λ. χαμηλότερα στις 4.250 σ.α.λ..
Ένα προηγμένο πακέτο ηλεκτρονικών με νέα μονάδα ride by wire, συνεργάζεται με τον κινητήρα και ο αναβάτης έχει στην διάθεσή του τρία προγράμματα οδήγησης sport, rain και road, που ρυθμίζουν την απόκριση στο γκάζι και την ισχύ. O έλεγχος πρόσφυσης προσαρμόζεται με το πρόγραμμα οδήγησης και μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Ένα από τους κύριους στόχους των μηχανικών της Triumph ήταν και η μείωση βάρους, Τα 6 λιγότερα κιλά προήλθαν κυρίως από την “δίαιτα” στην οποία υποβλήθηκε ο κινητήρας. Τα καπάκι της κεφαλής είναι από μαγνήσιο, ενώ αυτά του κάρτερ έχουν λεπτότερα τοιχώματα.
Για να “σταματήσει” το Thruxton RS, χρησιμοποιούνται δύο πλευστοί δίσκοι Brembo διαμέτρου 310 χλστ. στον μπροστινό τροχό με ακτινική τρόμπα και τετραέμβολες ακτινικές δαγκάνες, ενώ πίσω η Triumph προτίμηση μια δαγκάνα δύο εμβόλων της Nissin με δίσκο 220 χλστ.
Οι ζάντες των 17 ιντσών είναι “ντυμένες” με Metzeler Racetec RR . Όσο για τις αναρτήσεις, έχουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι Showa με στελέχη 43 χλστ πλήρως ρυθμιζόμενο και ένα ζευγάρι αμορτισέρ Öhlins, με μαύρο ελατήριο, επίσης ρυθμιζόμενα.
Ο κατάλογος των εξαρτημάτων είναι τόσο πλούσιος όσο ποτέ , συμπεριλαμβανομένων των νέων τελικών Arrow από βουρτσισμένο ανοξείδωτο ατσάλι και του μισού φέρινγκ.
Για να ενημερωθείτε για τα νέα μοντέλα που παρουσιάζουν οι εταιρείες αυτές τις ώρες στην EICMA, μπορείτε να επισκεφτείτε την ειδική ενότητα κάνοντας κλικ εδώ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.