EICMA 2019 – Piaggio Medley 125 i-get & 150 i-get: Κόντρα με όλα τα scooter πόλης
Ανανεωμένο σε όλους τους τομείς
06.11.2019
Ανανεωμένa και όχι μόνο σε εμφάνιση, τα scooter με μεγάλους τροχούς της Piaggio υιοθετούν την τελευταία έκδοση των κινητήρων 125 και 150 i-get
Πιο “καθαρά” και ισχυρά, διαθέτουν φωτιστικά σώματα LED, με προβολέα DRL, νέες ζάντες με πιο φαρδύ πίσω ελαστικό και πιο μεγάλα μαρσπιέ για τον συνεπιβάτη.
Σχεδιασμένο για να συνδυάσει την ευκινησία ενός scooter πόλης με μεγάλους τροχούς και την άνεση και την ικανότητα φόρτωσης ενός μεγαλύτερου scooter, για το 2020 το Medley έρχεται με ένα ανανεωμένη σχεδίαση, πάντα εμπνευσμένη από τον “μεγαλύτερο αδελφό” Beverly αλλά με κάποια διακριτικά γνωρίσματα όπως το νέο κάθετο στοιχείο, που τώρα χαρακτηρίζεται από ένα τρισδιάστατο πλέγμα που αντικαθιστά την παραδοσιακή "γραβάτα" των scooter της Piaggio. Τα σχήματα των τιμονιού έχει επίσης αναθεωρηθεί. “Φιλοξενεί” τον νέο προβολέα LED και τη νέα ψηφιακή οθόνη που επιτρέπει την σύνδεση με smartphone μέσω του συστήματος Piaggio MIA (στάνταρ στην έκδοση S). Η σέλα διαθέτει πιο λεπτή σχεδίαση αλλά είναι πιο εργονομική τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη, η οποία επιπλέον επωφελείται από τα νέα αναδιπλούμενο μαρπιέ που διαθέτουν παχύ πλαστικό που απορροφά τους κραδασμούς.
Ο χώρος κάτω από την σέλα έχει χωρητικότητα 36 λίτρα, ενώ στην ποδιά εξακολουθεί να υπάρχει ντουλαπάκι.
Στο Medley του 2020 χρησιμοποιήθηκε η τελευταία έκδοση της οικογένειας κινητήρων Piaggio i-get, σε 125 και 150 κ.εκ., οι οποίοι πληρούν τις προδιαγραφές Euro4. Είναι υγρόψυκτοι, τετραβάλβιδοι παρέχοντας αντίστοιχα 15 ίππους στις στις 9000 σ.α.λ. στο 125 και 16,4 ίππους στις 8750 σ.α.λ. του 150.
Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται η ενημερωμένη έκδοση του συστήματος Start & Stop και το δικάναλο ABS που λειτουργεί σε συνδυασμό με δύο δισκόφρανα, ένα σε κάθε τροχό, διαμέτρου 260 και 240 χλστ.
Ο σχεδιασμός των ζαντών και το μέγεθος του πίσω ελαστικού αλλάζουν. Αν και παραμένει 14 ιντσών ο πίσω τροχός είναι “επενδυμένο” με φαρδύτερο ελαστικό 120 / 70-14, με γνώμονα την μεγαλύτερη σταθερότητα.
Το χαλύβδινο πλαίσιο “μονής ραχοκοκαλιάς”, συνεργάζεται με πιρούνι 33 χλστ. και δύο αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης ελατηρίου.
Για να ενημερωθείτε για τα νέα μοντέλα που παρουσιάζουν οι εταιρείες αυτές τις ώρες στην EICMA, μπορείτε να επισκεφτείτε την ειδική ενότητα κάνοντας κλικ εδώ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.