Νεα Μοντελα

EICMA 2019 – Kymco RevoNEX: Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα του σήμερα (Video)

Με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων


06.11.2019

6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, ηλεκτρικός κινητήρας, σπορ επιδόσεις με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Το RevoNEX της Kymco παρουσιάστηκε στην EICMA

Το RevoNEX είναι ένα roadster υψηλών επιδόσεων, που βασίζεται στο SuperNEX που είδαμε πέρσι. Tροφοδοτείται από έναν ηλεκτρικό κινητήρα, που συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων, του οποίου τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά δεν έχουν δοθεί στην δημοσιότητα.

kymco revonex 2020 8

Το αδύναμο σημείο των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, που η Kymco ισχυρίζεται πως έχει εξαλείψει, είναι η έλλειψη ροπής σε υψηλά επίπεδα. Χάρη στο κιβώτιο έξι σχέσεων που διαθέτει το RevoNEX η παροχή ισχύος και ροπής είναι συνεχής από τα χαμηλότερα έως και τα ψηλότερα επίπεδα, γεγονός που το κάνει να ξεχωρίζει από τις μοτοσυκλέτες με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

kymco revonex 2020 4

Τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά. Όπως ανακοίνωσε η Kymco, που δεν δίνει στην δημοσιότητα την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα, το RevoNEX από 0 έως 100 χλμ/ω. χρειάζεται 3,9 δευτ. και από 0 έως 205 χλμ/ω, που είναι και η μέγιστη ταχύτητά του, χρειάζεται 11,8 δευτ. Η δεύτερη σχέση επιταχύνει μέχρι τα 115 χλμ/ω.

kymco revonex 2020 15

Όπως όλα δείχνουν το RevoNEX βρίσκεται πολύ κοντά στην παραγωγή. Για να ενημερωθείτε για τα νέα μοντέλα που παρουσιάζουν οι εταιρείες αυτές τις ώρες στην EICMA, μπορείτε να επισκεφτείτε την ειδική ενότητα κάνοντας κλικ εδώ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η ευρωπαϊκή βιομηχανία μοτοσυκλέτας εκφράζει την έντονη ανησυχία της για τις τελευταίες εξελίξεις στον εμπορικό πόλεμο μεταξύ ΗΠΑ και ΕΕ, καθώς οι νέοι δασμοί απειλούν την αμοιβαία επωφελή συνεργασία και τις αγορές και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού
H αντιπροσωπεία της CFMOTO διοργανώνει Advneture Ride με καλεσμένους τους Greek Adventure Riders!
Η μάρκα έχει ήδη έτοιμο τον SRK 450RR, που πιθανώς προορίζεται για τις ευρωπαϊκές αγορές
Ήρθε η ώρα να γεφυρωθεί το χάσμα μετάξυ του RS660 των 100 ίππων και του RSV4 των 217, με ένα νέο μοντέλο που θα βάλει την ιταλική μάρκα σε μια κατηγορία που ολοένα μεγαλώνει

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.