05.11.2019
Το crossover του Hamamatsu δεν αλλάζει ριζικά αλλά λαμβάνει ουσιαστικές αναβαθμίσεις σε κινητήρα και ηλεκτρονικά, ενώ θυμίζει κάτι από το παρελθόν
Το νέο V-Strom 1050 θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, την βασική και την “πλουσιότερη” ΧΤ. Η εμφάνιση αλλάζει σε μεγάλο βαθμό. Τετράγωνος LED προβολέας, ρετρό διχρωμίες και αιχμηρό ρύγχος. Το τελευταίο είναι πιο φαρδύ θυμίζοντας DRBig. Ta καπάκια του κινητήρα είναι στην απόχρωση του χαλκού δίνοντας μια premium αίσθηση στην μοτοσυκλέτα.
Και στις δύο εκδόσεις το V-Strom 1050 θα είναι εξοπλισμένο με οθόνη TFT που περιλαμβάνει ταχύμετρο, στροφόμετρο, ένδειξη σχέσης κιβωτίου, δύο μερικούς χιλιομετρητές, στιγμιαία κατανάλωση, μέση κατανάλωση, αυτονομία, στάθμη καυσίμου, θερμοκρασία ψυκτικού υγρού, θερμοκρασία περιβάλλοντος, ρολόι, ένδειξη λειτουργίας φώτων πορείας, ένδειξη κινδύνου πάγου, λυχνία φλας, ένδειξη ελέγχου πρόσφυσης, ABS, ένδειξη νεκράς. Στην αριστερή πλευρά του ταμπλό υπάρχει υποδοχή USB. Μόνο στο XT βρίσκουμε φλας LED και πρίζα φόρτισης 12V.
Όπως και στο παρελθόν η βασική έκδοση συνοδεύεται από την πλουσιότερη XT ακτινωτούς τροχούς, προστατευτικές χούφτες και πλουσιότερο εξοπλισμό. Το V-Strom 1050 XT έχει τροχούς DID ενώ το “απλό” χυτούς αλουμινένιους με 10 ακτίνες. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Bridgestone Battlex Advneture A41 με διάστασεις 110/80-19 και 150/70-17. Το βάρος για την έκδοση XT είναι 247 κιλά και για την βασική 236.
Το V-Strom 1050 XT θα διατίθεται σε κίτρινο με μπλε λεπτομέρειες, σε πορτοκαλί με λευκό και σε δύο παραλλαγές μαύρου-γκρι. Επίσης στο XT βλέπουμε μια σέλα με νέο σχεδιασμό, ρυθμιζόμενη σε ύψος (+- 20 χλστ) με αντιολισθιτική επένδυση, προστατευτική ποδιά αλουμινίου, κεντρικό σταντ και ζελατίνα που ρυθμίζεται σε 11 θέσεις.
Ο κινητήρας είναι ο γνωστός V2 των 1.037 κ.εκ. με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών με δύο εκκεντροφόρους αλλά πλέον έχει συμμορφωθεί με τις προδιαγραφές Euro5. H κεντρική μονάδα ελέγχου έχει αναβαθμιστεί και επαναπρογραμματιστεί με βελτιστοποιημένες παραμέτρους για να τηρηθούν το όρια των νέων προδιαγραφών. Επιπλέον υπάρχει νέο ψυγείο για καλύτερη ψύξη, όπως και νέο μικρότερο και ελαφρύτερο ψυγείο λαδιού, τοποθετημένος κοντά στο φίλτρο λαδιού και μεγαλύτερος καταλύτης στην εξάτμιση. Ο κινητήρας παράγει 107,4 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. (100,6 στην προηγούμενη έκδοση) και 10,2 kgm ροπής στις 6.000 σ.α.λ., αντί για 10,3 στις 4.000 σ.α.λ.
To Ride by Wire είναι επίσης νέο και προσφέρει τρία προγράμματα οδήγησης και traction control που ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα και μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Στην έκδοση XT βλέπουμε για πρώτη φορά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα SIRS (Suzuki Intelligent Ride System) με IMU έξι αξόνων της Bosch, cornering ABS δύο επιπέδων, συνδυασμένα φρένα, cruise control και hill hold control.
Το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών και το αλουμινένιο ψαλίδια παραμένουν αμετάβλητα. Όσον αφορά τις αναρτήσεις βρίσκουμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ. και ένα αμορτισέρ της KYB. Το ρεζερβουάρ χωράει 20 λίτρα καυσίμου.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.