Νεα Μοντελα

EICMA 2019 – Benelli Leoncino 800: Ο βασιλιάς των λιονταριών

Η έκδοση παραγωγής


05.11.2019

Το modern classic διατηρεί την σχεδίαση των υπόλοιπων νεορετρό μοντέλων της Benelli, όμως διαθέτει πιο μυώδη σχεδίαση

Η καρδιά του μεγάλου λιονταριού είναι τετράχρονη, υγρόψυκτη, δικύλινδρη και διαθέτει 754 κ.εκ. Παράγει 81,6 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 6,8 kgm ροπή στις 6.500 σ.α.λ.

Το πλαίσιο είναι ένα εντελώς νέο χωροδικτύωμα που συνδυάζει χαλύβδινες δοκούς και πλάκες. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi με καλάμια διαμέτρου 50 χλστ., πλήρως ρυθμιζόμενο, με διαδρομή 130 χλστ. Το αμορτισέρ είναι και αυτό ρυθμιζόμενο.

Τα φρένα είναι της Brembo και αποτελούνται από δύο δίσκους 320 χλστ μπροστά που συνδυάζονται με ακτινικές μονομπλόκ δαγκάνες. Πίσω υπάρχει ένας δίσκος 260 χλστ. με δαγκάνα δύο εμβόλων. Οι τροχοί είναι 17 ιντών με ελαστικά 120/70 και 180/55.

Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 15 λίτρων και ο full LED προβολέας υιοθετεί την σχεδίαση αυτού που χρησιμοποιείται στο Leoncino 250. Το πάνελ οργάνων αποτελείται από οθόνη TFT. Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 220 κιλά.


Ειδικά όταν είναι βρεγμένα τα μεταλλικά καπάκια μπορεί να αποδειχτούν μοιραία ειδικά για τους μοτοσυκλετιστές
Οι Ιταλοί για ακόμη μια φορά προχωρούν στην παραγωγή μιας περιορισμένης έκδοσης μοτοσυκλέτας τους. Πολύ περιορισμένης για την ακρίβεια
Η Qianjiang, η ιδιοκτήτρια εταιρεία της Benelli, παρουσίασε στην κινέζικη αγορά ένα νέο brand name και ταυτόχρονα το πρώτο μοντέλο του, που θα πωλείται στην Ευρώπη με το σήμα της Benelli στο ρεζερβουάρ
Στην γκάμα της κινέζικης Zontes προστίθεται ένα ακόμη μοντέλο με τον κινητήρα των 312 κ.εκ. που χρησιμοποιείται στα T, R, X και V

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.