Νεα Μοντελα

EICMA 2019 - Moto Morini X-Cape: Η νέα γενιά

Μεσαίο on off


05.11.2019

H ιταλική εταιρία έχει έτοιμη την πλατφόρμα στην οποία θα βασίσει την νέα γενιά μοτοσυκλετών της

Ο κινητήρας θα είναι δικύλινδρος, υγρόψυκτος, εν σειρά 650 κ.εκ. με απόδοση 48 ίππων και το πλαίσιο χαλύβδινο σωληνωτό. Η πρώτη μοτοσυκλέτα της αναγεννημένης εταιρεία του Trivolzio θα είναι ένα on off με το “πιασάρικο” όνομα X-Cape.

moto morini x cape 2

Ο εν λόγω κινητήρας και το πλαίσιο σε αυτήν την περίπτωση συνδυάζονται με ανεστραμμένο πιρούνι 50 χλστ. πλήρως ρυθμιζόμενο με διαδρομή 160 χλστ. Πίσω υπάρχει ένα αμορτισέρ με διαδρομή 135 χλστ., ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά.

moto morini x cape 3

Οι ζάντες είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω και είναι “ντυμένα” με ελαστικά Metzeler Tournavce διάστασης 110/80 και 150/70. Τα φρένα αποτελούνται από δύο δίσκους μπροστά 300 χλστ με που “δαγκώνονται” από τετραέμβολες δαγκάνες, ενώ πίσω υπάρχει ένας ακόμη 255 χλστ. με διέμβολη δαγκάνα.

moto morini x cape 6

Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονονται οθόνη TFT 7 ιντσών με δυνατότητα σύνδεση μέσω Bluetooth, ρυθμιζόμενη με το χέρι ζελατίνα, σχάρα με ενσωματωμένες χειρολαβές συνεπιβάτη και φωτιστικά σώματα LED. Στην λίστα με τον εξτρά εξοπλισμό συναντάμε τριπλέτα βαλιτσών, προστατευτικά κάγκελα και θερμαινόμενα γκριπ.

moto morini x cape 5

Διαστάσεις
Μήκος: 2.220 χλστ.
Πλάτος (χωρίς καθρέφτες): 850 χλστ.
Ύψος σέλας: 830 χλστ.
Μεταξόνιο: 1.480 χλστ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.