04.11.2019
Η Honda σε συνεργασία με το HRC παρουσίασαν ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της ιστορίας τους. Το νέο Fireblade με 214 ίππους
Μια superbike επικεντρωμένης στις απόλυτες επιδόσεις στην πίστα, Έτοιμη να πρωταγωνιστήσει στο WorldSBK. Με πιο ισχυρό κινητήρα, ολοκαίνουργιο πλαίσιο, αεροδυναμικά και ηλεκτρονικά βοηθήματα, βαμμένη στα “πολεμικά” χρώματα του HRC. Χάρη στη νέα σχεδίαση διαθέτει τον χαμηλότερη συντελεστή αεροδυναμικής στην κατηγορία.
Το RR-R δείχνει μικρό, θυμίζοντας supersport 600 και ειδικά CBR στο μπροστινό τμήμα του φέρινγκ με την μεγάλη εισαγωγή αέρα ανάμεσα στους προβολείς. Είναι σίγουρα προσανατολισμένο για χρήση σε πίστα με μια ολοκαίνουργια οθόνη TFT να “χαρίζει” στον αναβάτη όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, για να καταγράψει τις επιδόσεις σε αυτήν.
Μέσα στον ολοκαίνουργιο κινητήρα τα νούμερα της διαμέτρου και της διαδρομής (81mm x 48,5mm), ταιριάζουν απόλυτα με αυτά του RC213V και σε συνδυασμό με τα “κοκοράκια” μειώνουν το βάρος των κινούμενων μερών κατά 75 % και εξασφαλίζουν υψηλότερους ρυθμούς περιστροφής, μειών. Οι μπιέλες τιτανίου, έχουν το μισό βάρος από τις σφυρήλατες και ήταν κάτι που δεν περίμενε κανείς, ειδικά στην βασική έκδοση, αν υποθέσουμε πως η SP, πάντα έχει το κάτι παραπάνω. Οι εκκεντροφόροι έχουν επίστρωση DLC (Diamond Like Carbon), κάτι το οποίο είχαμε συναντήσεις στην RC213V-S, την έκδοση παραγωγής της μοτοσυκλέτας του MotoGP. Όλα τα παραπάνω μαζί με το στάνταρ σύστημα εξάτμισης της Akrapovic, απογειώνουν την ιπποδύναμη στους 214 ίππους στις 14.500 σ.α.λ., την ροπή στα 11,5 kgm στις 12.500 σ.α.λ. και κάνουν το νέο Fireblade την ισχυρότερη ιαπωνικής superbike.
Στον τομέα του πλαισίου παρατηρούμε μακρύτερο μεταξόνιο στα 1.455 χλστ. μεγαλύτερη γωνία κάστερ στις 24 αντί για 23 μοίρες. Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος 33 χλστ. μακρύτερα από τον μπροστινό άξονα και 16 χλστ ψηλότερα, ενώ το ψαλίδι είναι 30,5 χλστ. μακρύτερο. Το τελευταίο έχει το ίδιο βάρος με το προηγούμενο και σύμφωνα με την Honda προσφέρει καλύτερη αίσθηση όταν η μοτοσυκλέτα βρίσκεται υπό κλίση.
Στα ηλεκτρονικά του νέου CBR συναντάμε την IMU 6 αξόνων της Bosch, η οποία διαχειρίζεται το 9 επιπέδων σύστημα πρόσφυσης (Honda Selectable Torque Control), μεταξύ άλλων. Υπάρχει επίσης το Honda Smart Key το νέο σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί. Η Honda αφαίρεσε τον συμβατικό διακοπή και για να βελτιώσει την ροή του αέρα από την εισαγωγή που βρίσκεται στο φέρινγκ.
Στις αναρτήσεις, της βασικής έκδοσης συναντάμε ένα ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο Showa Big Piston Fork, διαμέτρου 43 χλστ και διαδρομής 120 χλστ, ενώ πίσω υπάρχει αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας με 137 χλστ. Στα φρένα έχουν προτιμηθεί ακτινικά τοποθετημένες τετραέμβολες δαγκάνες της Nissin μπροστά με δίσκους 330 χλστ. και διέβολη της Brembo για πίσω με δίσκο 220 χλστ.
Η έκδοση SP διαθέτει ημιενεργητικές αναρτήσεις της Ohlins. Πιρούνι NPX ίδιο με αυτό του Yamaha R1M και φρένα Stylema της Brembo. Για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα της Honda βλέπουμε τρόμπα της ιταλικής εταιρείας.
Οι τροχοί θα είναι “ντυμένοι” με Pirelli Supercorsa SP ή Bridgestone RS10 με διαστάσεις 120/70-17 μπροστά και 200/55-17 πίσω.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.