Νεα Μοντελα

Η Royal Enfield επιστρέφει στους αγώνες μετά από 54 χρόνια

Με δύο custom Continental GT 650


08.10.2019

Για να πάρουν μέρος στο βρετανικό κύπελλο café racer η Continental GT 650 ελάφρυναν κατά 18,5 κιλά και ιπποδύναμή τους αυξήθηκε κατά 26%

Για πρώτη φορά μετά από 54 χρόνια η ινδική εταιρεία επιστρέφει στους αγώνες με δύο custom μοτοσυκλέτες που βασίζονται στα νέα μοντέλα με τον δικύλινδρο κινητήρα. Οι δύο Continental GT 650 εξελίχθηκαν από το βρετανικό τεχνικό κέντρο της εταιρείας και την εταιρεία Harris Performance που ανήκει στην Enfield και ονομάστηκαν Nought Tea GT 650 v 2.0.

Royal Enfield Continental Nought Tea GT HarrisGT Grey Corner

Διαβάστε εδώ την δοκιμή της Royal Enfield Interceptor 650

H Royal Enfield και η Harris Performance επέλεξαν κορυφαίους προμηθευτές για την αναβάθμιση των περιφερειακών όπως η Ohlins και η Brembo για να παρουσιάσουν δύο μοτοσυκλέτες έτοιμες για αγώνα. Με όλες τις βελτιώσεις που έγιναν οι μοτοσυκλέτες, σύμφωνα με την Royal Enfield, είναι πλέον 18,5 κιλά ελαφρύτερες και 26% ισχυρότερες.

Royal Enfield Continental Nought Tea GT HarrisGT X2 HeadOn 1200x800

Οι αλλαγές που έγιναν αφορούν τον κινητήρα, τους τροχούς και τα «κουστούμι». Αλλαγμένες είναι οι κυλινδροκεφαλές, τα σώματα ψεκασμού, οι εκκεντροφόροι. Οι νέες εξατμίσεις είναι ελαφρύτερες και «ελεύθερες». Πιο ελαφριά είναι τα γρανάζια, ενώ έχει τοποθετηθεί νέο φίλτρο αέρα και αναθεωρημένο σύστημα ανάφλεξης. Έχουν φτιαχτεί custom φέρινγκ, LED φωτιστικά σώματα, custom ελαφρύτεροι τροχοί, πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι Ohlins Retro43 RWU και δύο αμορτισέρ Ohlins STX36, clip-on, φρένα Brembo και ότι μπορούσε να τοποθετηθεί από τον after market εξοπλισμό που διαθέτει η Enfield για τα δύο μοντέλα.

Royal Enfield Continental Nought Tea GT rear 1200x796

Μαζί με τον ανταγωνιστή του αποθανατίστηκε το ολοκαίνουργιο σπορ μοντέλο του Noale
Σύμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης των πολύτιμων εκθεμάτων του Collection Hall πολλοί από τους δίτροχούς μύθους θα πάρουν μπροστά και θα κυλήσουν τους τροχούς τους στην πίστα του Motegi
Το τελευταίο δημιούργημα του Ludovic Lazareth έχει κινητήρα από Υamaha R1
Αποτελεί τον εφιάλτη όσων έχουν μοτοσυκλέτα, scooter, “παπί”. Ένα όχημα ελαφρύ, χωρίς πόρτες και παράθυρα είναι πολύ εύκολο να κλαπεί ακόμη και σηκωτό

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.