Νεα Μοντελα

To Yamaha Virago ζει!

Στις Η.Π.Α.


10.09.2019

Στην Αμερική δεν έπαψε να πωλείται από το 1995 έως και σήμερα ίδιο και απαράλλακτο

Μία από τις μοτοσυκλέτες που έγραψαν ιστορία στην ελληνική αγορά και κυκλοφορούν ακόμη και σήμερα ανάμεσά μας πωλείται στις Η.Π.Α. ανελλιπώς τα 25 τελευταία χρόνια όπως την είχαμε πρωτοδεί στις αρχές της δεκαετίας του 90.

yamaha virago 250 6

Στην Αμερική ονομάζεται V Star και η Yamaha ανακοίνωσε πως συνεχίζει την διάθεσή του στην τοπική αγορά και το 2020. Το V Star 250 φιγουράρει στην οικογένεια των sport heritage μοντέλα της εταιρείας μαζί με το VMax και το SR400 που δεν εισάγονται στην Ευρώπη.

yamaha virago 250 5

Η τιμή του ξεκινά από 4.349 δολάρια. Και πριν προλάβετε να πείτε πως είναι φθηνό, προσθέσετε 425 δολάρια το κόστος μεταφοράς αλλά και τους φόρους που διαφέρουν σε κάθε πολιτεία.

 yamaha virago 250 2

 

 

To Yamaha Virago ζει!

Στην Αμερική δεν έπαψε να πωλείται από το 1995 έως και σήμερα ίδιο και απαράλλακτο

Μία από τις μοτοσυκλέτες που έγραψαν ιστορία στην ελληνική αγορά και κυκλοφορούν ακόμη και σήμερα ανάμεσά μας πωλείται στις Η.Π.Α. ανελλιπώς τα 25 τελευταία χρόνια όπως την είχαμε πρωτοδεί στις αρχές της δεκαετίας του 90.

Στην Αμερική ονομάζεται V Star και η Yamaha ανακοίνωσε πως συνεχίζει την διάθεσή του στην τοπική αγορά και το 2020. Το V Star 250 φιγουράρει στην οικογένεια των sport heritage μοντέλα της εταιρείας μαζί με το VMax και το SR400 που δεν εισάγονται στην Ευρώπη.

Η τιμή του ξεκινά από 4.349 δολάρια. Και πριν προλάβετε να πείτε πως είναι φθηνό, προσθέσετε 425 δολάρια το κόστος μεταφοράς αλλά και τους φόρους που διαφέρουν σε κάθε πολιτεία.

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.