Νεα Μοντελα

KRider 400: Η Kymco βγάζει στην παραγωγή μοτοσυκλέτα

To 2020


20.07.2019

Η KRider είναι δικύλινδρη, naked και πολύ εντυπωσιακή

Η Kymco όλο και πιο τακτικά μας τονίζει πως επιθυμεί διακαώς να διεκδικήσει μερίδιο αγοράς από την κατηγορία των μοτοσυκλετών

Το 2016 είχε κάνει το ντεμπούτο του ως πρωτότυπο σε motorshow της Κίνας. Η έκδοση παραγωγής λανσαρίστηκε στην χώρα που γέννησε την Kymco, στην Taiwan και αναμένεται στις ασιατικές και όχι μόνο αγορές το 2020.

kymco krider 400 2

Το μεσαίο naked είναι δικύλινδρο. Με κινητήρα προερχόμενο από την Kawasaki και το ER-4n, το οποίο δεν εισάγεται στην ευρωπαϊκή αγορά. Οι πρώτες εικόνες δείχνουν μια εντυπωσιακή κατασκευή, προικισμένη με όλα όσα αναζητά ένας νέος σε ηλικία αναβάτης από την πρώτη του μοτοσυκλέτα, αλλά και ένα μοντέλο που μπορεί να οδηγηθεί από άντρες και γυναίκες.

Χωρίς να ξέρουμε επισήμως τεχνικά χαρακτηριστικά από τις φωτογραφίες μπορούμε να δούμε πως το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας είναι ατσάλινο, τύπου χωροδικτύωμα συνδυαζόμενο με ψαλίκδο από το ίδιο υλικό. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω. Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινίου και τα φρένα είναι δύο κυματιστά δισκόφρενα με δαγκάνες ακτινικής διάταξης μπροστά και ένα ακόμη πίσω. Όπως ήταν φυσικό στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται και ABS.

kymco krider 400 5

Τις επιταγές της εποχής ακολουθεί η Kymco στον τομέα των οργάνων, όπου βλέπουμε μια μεγάλη οθόνη. Όπως είναι φυσικό εκεί θα αποτυπώνονται και οι πληροφορίες του συστήματος πολυμέσων και GPS της Kymco, Noodoe. Όλα τα φωτιστικά σώματα θα είναι LED.

kymco krider 400 4

Περιμένουμε με ενδιαφέρον την επίσημη πληροφόρηση για το μοντέλο της Kymco.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σύμφωνα με ιταλικά μέσα ενημέρωσης το ρετρό μοντέλο της Honda θα παρουσιαστεί για τη ευρωπαϊκή αγορά πριν το τέλος του 2024
Μπορεί να μην είναι φτηνό και να μην διαθέτει προηγμένα χαρακτηριστικά όμως η σχεδίαση του, κατά κύριο λόγο, έχει κάνει πολλούς να το αποκτήσουν
Η Ινδική εταιρεία επεκτείνει ακόμη περισσότερο την γκάμα της. Μετά το Guerrilla με τον κινητήρα των 450 κ.εκ., «έρχεται» μεγαλύτερο scrαmbler
Κατά τη διάρκεια διεθνούς συνεδρίου, η Vmoto Limited παρουσίασε το πρωτότυπο της μπαταρίας εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης και διοργάνωσε μια συγκριτική δοκιμή μεταξύ ηλεκτρικών και οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αποδεικνύοντας πως τα προϊόντας της μπορούν να δώσουν λύσεις για αστική μετακίνηση

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.