Νεα Μοντελα

SYM Joymax Z 250: Μια ακόμη λύση

Με 3.595€


02.07.2019

Μεγάλες διαστάσεις, εργονομία, αποθηκευτικοί χώροι και ταυτόχρονα σπορ εμφάνιση. Μια μίξη όλων των παραπάνω θέλησε να κάνει πραγματικότητα η SYM και δημιούργησε το Joymax Z


Στον εξοπλισμό του νέου μοντέλου της εταιρείας περιλαμβάνεται ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας σε δύο θέσεις, φωτιζόμενος αποθηκευτικός χώρος για δύο full face κράνη, υποδοχή USB στο ντουλαπάκι που βρίσκεται μπροστά από τα πόδια του αναβάτη. Στάνταρ είναι ακόμη ο μαγνητικός πολυδιακόπτης και το κεντρικό και πλαϊνό σταντ. Το φανάρι διαθέτει λυχνία Η4 και το πίσω φωτιστικό σώμα είναι LED. Η σπορ εμφάνιση τονίζεται με την χρησιμοποίηση πλαστικών με carbon υφή με αεραγωγούς.

sym joymax z 2

Οι τροχοί είναι 14 ιντσών μπροστά και 13 πίσω με ελαστικά 120/70 και 140/60 αντίστοιχα. Στα φρένα έχουν επιλεγεί δίσκοι και στους δύο τροχούς. Μπροστά μια τετραέμβολη δαγκάνα συνδυάζεται με δίσκο 260mm και πίσω το μονό έμβολο της δαγκάνας συνδυάζεται με έναν ακόμη δίσκο 240mm. Το σύστημα φρένων διαθέτει υποβοήθηση ABS της Bosch 9.1.

sym joymax z 4

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από πιρούνι 37 χλστ. και δύο αμορτισέρ που διαθέτουν ρύθμιση προφόρτισης.

sym joymax z 9

Ο κινητήρας είναι υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος με κύλινδρο κεραμικής επίστρωσης. Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός είναι της Keihin και από τα 250 κ.εκ. που διαθέτει, παράγει 21,5 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 23,5Nm στις 5.500 σ.α.λ. Σύμφωνα με την SYM η κατανάλωση του scooter φτάνει τα 3,29 λίτρα στα 100 χλμ.. Το ρεζερβουάρ είναι 12 λίτρων και το βάρος 184 κιλά.

sym joymax z 8

Η τιμή του είναι 3.595€ και περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ.

sym joymax z 1

sym joymax z 3

sym joymax z 7

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport
Η εταιρεία που ανήκει στην κινέζικη Zongshen, αποκάλυψε το AQS (Automatic Quick Shift) 401, ένα μοντέρνο Bobber με μια σημαντική ιδιαιτερότητα
Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.