Νεα Μοντελα

Royal Enfield Bullet 500 Trials: "Πάτησαν" πάλι χώμα

"'Έρχεται" τον Αύγουστο στην Ευρώπη


03.06.2019

 

Τα Bullet δεν ήταν πάντα roadster. Συμμετείχαν μέχρι και σε Six Days Enduro και μάλιστα με πολλές επιτυχίες

Για να αποτίσουν φόρο τιμής στην ένδοξη ιστορία του εργοστασίου, οι ιθύνοντες της Royal Enfield, «πάτησαν» πάλι χώμα και δημιούργησαν τα Bullet Trials με 350 και 500 κ.εκ.

royal enfield bullet trial 2

Βασισμένες στο ίδιο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που «εκμεταλλεύεται» τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του. Το πιρούνι έχει διάμετρο 35 χλστ. με διαδρομή 130 χλστ. και τα δύο αμορτισέρ ρυθμίζονται σε πέντε θέσεις και έχουν διαδρομή 80 χλστ. Καμία διαφορά ως προς αυτό με τις εκδόσεις Classic. Η σέλα βρίσκεται στα 800 χλστ. και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 13,5 λίτρα. 

royal enfield bullet trial 7

Οι κινητήρες τους είναι αερόψυκτοι, μονοκύλινδροι. Ο 350άρης αποδίδει 19,8 ίππους και 2,85 kgm ροπή και ο 500άρης 27 ίππους και 4,2 kgm ροπή.

royal enfield bullet trial 10

Το στυλ τους «ακροβατεί» ανάμεσα στο ρετρό enduro και το scrambler. Μεγάλος στρογγυλός προβολέας με προστατευτική σίτα, ψηλό τιμόνι, ζάντες με ακτίνες, 19 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, ένα μεγάλο χρωμιομένο τελικό και μεγάλη μεταλλική σχάρα που καταλαμβάνει το χώρο της σέλας που αναλογεί στον συνεπιβάτη. Τα ελαστικά διαθέτουν πυκνή χάραξη, με την χρήση του να προσανατολίζεται περισσότερο σε ασφάλτινη χρήση.

royal enfield bullet trial 14

Το Bullet 500 Trials θα ζυγίζει 192 κιλά με υγρά και θα κυκλοφορήσει στην Αγγλία τον ερχόμενο Αύγουστο, σε τιμή που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη.

royal enfield bullet trial 5

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σύμφωνα με ιταλικά μέσα ενημέρωσης το ρετρό μοντέλο της Honda θα παρουσιαστεί για τη ευρωπαϊκή αγορά πριν το τέλος του 2024
Μπορεί να μην είναι φτηνό και να μην διαθέτει προηγμένα χαρακτηριστικά όμως η σχεδίαση του, κατά κύριο λόγο, έχει κάνει πολλούς να το αποκτήσουν
Η Ινδική εταιρεία επεκτείνει ακόμη περισσότερο την γκάμα της. Μετά το Guerrilla με τον κινητήρα των 450 κ.εκ., «έρχεται» μεγαλύτερο scrαmbler
Κατά τη διάρκεια διεθνούς συνεδρίου, η Vmoto Limited παρουσίασε το πρωτότυπο της μπαταρίας εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης και διοργάνωσε μια συγκριτική δοκιμή μεταξύ ηλεκτρικών και οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αποδεικνύοντας πως τα προϊόντας της μπορούν να δώσουν λύσεις για αστική μετακίνηση

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.